موضوعات داغ

مراسم رونمایی از ام جی GT توسط مدیاموتورز + فیلم

عکس مطلب اول
دیشب در خیابان فرشته تهران، مدیا موتورز نماینده رسمی شرکت ام جی در ایران، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. این خودرو که البته سال گذشته نیز در مقطعی و در پیست آزادی برای تست حاضر بود، با لیست کاملی از مشخصات رونمایی شد و حال محصول جدید ام جی در سگمنت سدان متوسط به بازار خواهد آمد.
ام جی GT که در حقیقت مخفف Grand Touring است در ادامه راه این شرکت از سیستم های پرخوران، به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می تواند حداکثر 127 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن متر بین دورهای 2000 تا 4400 را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 6 سرعته خودکار است که می تواند ام جی GT را به مرز 200 کیلومتر در ساعت برساند.
شتاب رسمی اعلام شده برای ام جی GT دقیقاً 9.8 ثانیه است و مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که این سوخت را با استاندارد یورو 5 می سوزاند.

مراسم رونمایی از ام جی GT در تهران

ابعاد خودرو دقیقاً 4612 میلیمتر در طول، 1804 میلیمتر در عرض و 1488 میلیمتر در ارتفاع است و چهره این خودرو نسبت به مدل های کنونی، خشن تر شده و می تواند امضای جدید ام جی که قبلاً در مدل ام جی GS مشاهده کرده بودیم را در ام جی GT نیز ببینیم.
از سیستم های پایداری نصب شده روی این خودرو می توانیم به سیستم های ABS ، EBD ، CBC ، VSC ، MSR ، TCS ، HAS اشاره کرد که لیست کاملی برای این قسمت است. همچنین از تجهیزات بکار رفته روی این خودرو می توانیم به سیستم تهویه خودکار، روکش چرمی غربیلک فرمان، سانروف، صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث، 6 بلندگو و سنسور پارک عقب اشاره کنیم.
در انتها باید تا ورود ام جی GT به بازار منتظر بمانیم و شاهد رقابت این خودرو با رقبای کره ای و ژاپنی از جمله هیوندای الانترا، کیا سراتو و میتسوبیشی لنسر باشیم.
یکی از نکات جالب در این مراسم رونمایی که به مجری گری احسان کرمی انجام شد، استفاده از یک ربات بزرگ و همچنین حضور یک دستگاه ام جی کلاسیک مدل B GT مربوط به دهه 70 میلادی بود. در زیر می توانید فیلم کوتاهی از این مراسم را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد