موضوعات داغ

معرفی نسخه خاصی از مرسدس بنز کلاس E مدل 2017 + فیلم

عکس مطلب اول
مرسدس بنز با رونمایی از E کلاس All-Terrain، علاوه بر اینکه جانشینی جذاب‌تر برای کراس اوور E کلاس معرفی کرد، پاسخی دیر هنگام نیز به "آئودی A6 آلرود" و همچنین "ولوو V90 کراس کانتری" داده تا بدون رقیب در بازار نباشند.
این خودرو پیش از بازار جهانی در بازار انگلستان عرضه می‌شود، از این رو در پوشش E220d 4MATIC، می‌توان مرسدس بنز E کلاس All-Terrain را با پیشرانه‌ای 194 اسب بخاری به همراه گشتاور 400 نیوتن متری در انگلستان تهیه کرد که می‌تواند در عرض تنها 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین با حداکثر سرعتی 232 کیلومتر بر ساعتی به راه خود ادامه دهد.
اگر هم به دنبال پیشرانه‌ای قوی‌تر هستید، مرسدس بنز به یک موتور توربودیزل شش سیلندر اشاره کرده که فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست و در بهار پیش رو وضعیت آن مشخص می‌شود، ولی برای انتقال نیروی هر دو پیشرانه دیزلی تنها از جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده خواهد داشت.

مرسدس بنز E کلاس 2017

این ماشین در عین حالی که می‌تواند به عنوان یک خودروی خانوادگی استفاده شود، می‌تواند یک خودروی برون شهری هم تلقی شود که قابلیت‌های محدود آفرودی به آن اضافه شده است. در این خصوص رانندگان با انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی می‌توانند با کمک سیستم تعلیق بادی تطبیقی، ارتفاع ماشین را به نسبت حالت استاندارد که ارتفاعی 121 میلی متری دارد، تا 20 الی 35 میلی متر افزایش دهند (در مجموع به 156 میلی متر می‌رسد) که در مقایسه با آئودی و ولوو حدود 29 میلی متر ارتفاعی بیشتر نسبت به زمین دارد.
علاوه بر این‌ها، مرسدس بنز سه مجموعه رینگ‌ متفاوت در دو سایز 19 اینچی و 20 اینچی آلیاژی را آماده کرده که می‌توان به صورت سفارشی بر روی ماشین نصب کرد. در آخر این ماشین در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 به نمایش در خواهد آمد و همچنین مشخصات کامل و جزییات قیمتی آن از اوایل 2017 میلادی مشخص می شود..

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/5
تو کلاس دانگ فنگ اچ سی کراس طبقه بندی میشه