موضوعات داغ

خودروی مفهومی دیگری از هیوندای در راه است

عکس مطلب اول
شرکت هیوندای برای نمایشگاه بین المللی پاریس 2016، پیش نمایشی تقریباً خوب از یک کانسپت کاملاً جدید ارائه کرده است تا در کنار هیوندای i10 و i30، خودروی هاچ بک دیگر هم بر روی سکوی هیوندای در پاریس به نمایش درآید.
پس ازمعرفی هیوندای RM14 مفهومی در سال 2014 و پس از معرفی خودروی مفهومی RM15 در سال گذشته میلادی، شرکت خودروسازی هیوندای امسال ( سال 2016 ) یک مفهومی جدید دیگر با سبک دو کانسپت قبلی معرفی کرد، ولی در طراحی ظاهری آن تغییراتی خفیف ایجاد شده و این بار پسوند "N" را هم به انتهای نام آن اضافه کرده بود. اما حالا علاوه بر کانسپت‌های سری RM، شرکت خودروسازی هیوندای با ویژگی‌های مشابه برند RN را خلق کرده و نام اولین محصول آن را RN30 نهاده است.
باتوجه به کد گذاری‌های هیوندای، برخی رسانه‌ها به حذف حروف RM و استفاده از حروف RN اشاره کرده‌اند، اما این درحالیست که هیوندای صحبتی در مورد آن نکرده و طراحی محصول جدید هیوندای هم مسیر متفاوتی از طراحی محصولات سری RM دارد. اما پیشرانه‌ای که قرار است بر روی آن مورد استفاده قرار گیرد، تا حدودی رد این فرضیه را دشوار می‌کند.
باتوجه به شایعات منتشر شده که اغلب درست از آب در می‌آیند، همانند سری RM بر روی کانسپت RN30 هم احتمال استفاده از پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر وجود دارد که با تعداد سیلندرهای چهارتایی خود می‌تواند قدرتی حدودا 250 الی 300 اسب بخاری تولید کنید. در صورت صحت گفته‌ها، می‌توان یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک را برای انتقال نیروی تولیدی موتور پیش بینی کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/3
خودم عاشق ژاپنی ام ولی بعضیا شورشو در اووردن! الان میان میگن کره ای اشغال! حالا هیچی اطلاعات علمی ندارنا! الکی یچی شنیدن میگن! هرکی ادعایی از نظر فنی و علمی با مدرک داره کره ای اشغاله صفره من اماده ی بحثم! ن بیاد بگه نمیدونم فلان ماشین کره ای شتابش کم بود نمیدونم داشبوردش پلاسیک بود پلاستیک کره ای بده پلاستیک المانی طلاس این حرفا! الانترا ماشین اقتصادیو معمولی هیوندا جزو پرفروشای ایالت متحدس ایرانیا از دور ندیدنش میگن داشبوردش صدا میده! چرا دروغ؟ چرا جو؟ ببخشید طولانی شد