موضوعات داغ

با ون الکتریکی فولکس واگن اقتصادی کار کنید

عکس مطلب اول
شرکت فولکس واگن برای حضور در نمایشگاه ماشین‌های تجاری "هانوفر" آلمان، جدیدا از یک ون کانسپت تمام الکتریکی تحت عنوان "e-Crafter" رونمایی کرده است.
برخلاف کانسپت‌های فولکس واگن و یا ون کانسپت جدید مرسدس بنز، فولکس واگن e-Crafter از یک طراحی واقعی‌تر و امروزی‌تر سود می‌برد که می‌تواند خیلی بهتر و سریع‌تر مراحل طراحی و توسعه را به فرجام برساند.
نیروی مورد نیاز این ون کانسپت، از طریق سیستم رانشی الکتریکی تامین می‌شود که اجزا آن متشکل از باتری‌های 43 کیلووات ساعتی و همچنین یک موتور الکتریکی حدودا 134 اسب بخاری با گشتاور 290 نیوتن متری است. با این حساب ئی کرفتر باتری‌های تقریبا ضعیفی در مقایسه با خودروهای موجود در بازار دارد، ولی باز با همین باتری‌های نسبتا ضعیف می تواند محدوده حرکتی حدودا 210 کیلومتری داشته باشد.
براساس گفته‌های فولکس واگن، یک سیستم محرک قوی‌تر با محدوده حرکتی حدودا 400 کیلومتری هم برای ون e-Crafter برنامه ریزی شده که فعلا پیشرفتی در کار آن حاصل نشده است. اما امید به استفاده از آن می‌رود.
با قرار دادن یک سیستم انتقال قدرت الکتریکی و مجموعه باتری‌ها در کف کابین، هیچ تغییری در ابعاد این ون (براساس پلتفرم اصلی) احساس نشده و همچنان شاهد گنجایش 11.3 متر مکعبی کابین هستیم. حداکثر ظرفیت این کابین هم 3750 پوند، یعنی چیزی معادل 1.7 تن عنوان شده است.
فولکس واگن تا به این لحظه هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان تولید و یا عرضه این محصول ارائه نکرده است، اما از آنجایی که ون فولکس واگن یک طراحی ساده همانند دیگر خودروهای ون این کمپانی دارد و طراحی یک سیستم محرک الکتریکی هم برای کمپانی بزرگی همچون فولکس واگن کار دشواری نیست، پس در این صورت می‌توان نهایتا تا پایان سال آینده میلادی شاهد رونمایی از نسخه قابل تولید این ون الکتریکی باشیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/8
چه خوشگله