موضوعات داغ

گردهمایی بی ام و Z4 ، حمله کوسه ها به پایتخت

عکس مطلب اول
روز جمعه بود که چندی از بی ام و های Z4 در تهران گردهم آمدند و دور همی خودمانی این خودروی محبوب و خوش استیل را ترتیب دادند. اگرچه تعداد این خودروهای موجود در این گردهمایی نسبت به رویدادهای دیگر کم بود، اما همین تعداد هم می توانست چشم رهگذران را به سوی خود جلب کند و کماکان همین تعداد هم جذاب و دیدنی بودند.
بی ام و Z4 در دو نسخه 20i و 28i به ایران آمده که هر دوی آنها به پیشرانه 4 سیلندر دو لیتری مجهز شده اند و به سیستم پرخوران توربو نیز مجهز هستند اما بوست توربوها متفاوت است در مدل قدرتمندتر یعنی 28i می تواند توانی بیش از 245 اسب بخار را روانه چرخ های عقب کند. این نیرو در کنار گشتاور 350 نیوتن متری می تواند به راحتی قابلیت دریفت را به این خودرو بیافزاید که قطعاً برای جوانان ماجراجو فاکتوری بسیار جذاب است.

گردهمایی خودمانی بی ام و Z4

قبلاً در تست های مختلف، خودروبانک به این خودرو پرداخته است و به طور مثال می توانید در مقاله هایی همچون مقایسه مقایسه بی ام و Z4 و پورشه باکستر و یا مقایسه مقایسه بی ام و Z4 و هیوندای جنسیس کوپه با این رودستر آلمانی بیشتر آشنا شوید.
لازم به ذکر است که چند هفته پیش، بی ام و اعلام کرد که دیگر به تولید مدل Z4 ادامه نمی دهد و احتمال معرفی مدل جدیدی با کد Z5 وجود دارد که می توانید در این مقاله بیشتر پیرامون این اتفاق بخوانید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/4
BMW Z4 واقعا بي نظيرو عالي هستش من عاشقشم.واقعا هيچ رودستري به پاش نميرسه.درود بر تمام بي ام و دوستان كه يكيشون خودمم.خودرو بانك دمت گرم مثل هميشه عالي بود.
1395/7/4
به این میگین گرد همایی؟
اینطوری باشه پراید و پژوهای تو خیابون ها هروز دارن گردهم میان :\
1395/7/5
اون z4 قرمز با اون بال پشتش خیلی باحال شده واقعا بهش میاد