موضوعات داغ

ششمین درگ بزرگ جهان با 12 ماشین اسپرت + فیم

عکس مطلب اول
چه چیزی بیشتر از تجمع خودروهای اسپرت در کنار یکدیگر و ترتیب دادن یک درگ درست و حسابی می تواند ماشین بازهای سرتاسر کره خاکی را به وجد آورد؟!. خیلی کم پیش آمده که یک مجله بزرگ و معتبر پیدا شود و چندین خودروی اسپرت را در کنار هم برای مسابقه‌ای درگ به خط کند، اما به تازگی مجله موتور ترند در خلال تست و بررسی 12 خودروی اسپرت با یکدیگر، آن‌ها را در مسیر باند یکی از فرودگاه آمریکا به خط کرده است تا برای ششمین سال پیاپی در جهان، شاهد تحقق حماسه‌ای دیگر در مسابقات درگ میان 12 اتومبیل اسپرت باشیم.
خودروهایی که به این تورنومنت دعوت شده‌اند، به ترتیب شامل فورد موستانگ شلبی GT350R، دوج چارجر هلکت، پورشه 911 کاررا S، مرسدس بنز AMG GT S، نیسان GT-R، آئودی R8 V10، مکلارن 570S، آکورا NSX، جگوار F-Type SVR، دوج وایپر ACR، بی.ام.و M4 GTS و در نهایت شورلت کامارو SS می‌شوند که هرکدام برای رسیدن به مقام قهرمانی خود را به آب و آتش می‌زنند.
خودروهای حضور یافته در این تورنومنت دقیقا همان‌هایی هستند که در مقاله "برترین کیفیت رانندگی" مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما تنها بجای استون مارتین ونتیج S به دلیل عملکرد ضعیف و ثبت زمان بسیار ناامید کننده، دوج چارجر هلکت حضور پیدا کرده است تا حداقل برای استون مارتین آبرو بخرد.
برای اطلاع از نتیجه مسابقه هم می‌توانید فیلم بارگذاری شده در انتهای مطلب را مشاهده کنید تا هیجان اصلی را با تماشای فیلم تجربه کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/7
چرا ماشین کره ای اینجا نبود؟!:(
آهان یادم رفت اینجا اسباب بازی فروشی نیست که!:)
1395/7/8
ایشالا تو هم پولت برسه شاید عصبانیتت کمتر شه :))
1395/7/8
نه که از دم همه ژاپنی بود بخاطر همینه که نبود
1395/7/8
بغیر از آئودی بقیه رو درست حدس زده بودم.درگش واقعا جذاب بود
1395/7/8
واقعا درگ با کیفیتی بود خوشم اومد ... اما از بنز و ب ام و و پورشه انتظار بیشتری میرفت واقعا .. بازم دم آیودی گرم که پرچم آلمان رو بالا نگهداشت هرچند که مکلارن رو هم واقعا دوست دارم ... جی تی آر هم که خیلی خوب بود اما این آکورا دیگه از کجا اومده که خودشو داره میچسبونه به بزرگان؟؟؟؟!!!! امریکایی ها هم که فقط برا دریفت خوبن .. حدس میزدم موستانگ و کامارو آخر بشن...در کل تبریک میگم به عشقم آیودی R8 !!
1395/7/9
پ بوگاتی شیرون و لامبو کجان؟؟؟
1395/7/9
این درگ سوپر اسپرت ها بوده
اینهای که شما گفتید هایپر کار هستند کلاسشون متفاوت از این ماشین هاست
1395/7/9
سلام.
درگی که توش لامبورگینی و فراری نباشه درگ نیس!