موضوعات داغ

آقای خاص تویوتا به حراجی می رود

عکس مطلب اول
"سواریر" یکی از مرموزترین محصولات شرکت تویوتاست که در قالب یک خودروی کوپه لوکس به جهانیان معرفی شد و در میان تاریخچه کمپانی خودروسازی تویوتا، به عنوان از 10 خودروی اسپرت برتر تاریخ تویوتا شناخته می‌شود. این خودرو که به آن لقب "ماهی مرکب بزرگ" داده شده است، در سال 1981 میلادی معرفی و به بازار عرضه شد، اما در سال 1989 میلادی تویوتا یک نسخه بهتر و ویژه از تویوتا سواریو با لقب "آیروکابین" معرفی کرد که ستون‌های سقف و پنجره ثابت، اما سقفی متحرک داشت.
خودروی ویژه تویوتا برای اینکه خاص‌تر از همیشه شود، تنها به تعداد محدود 500 دستگاهی و همگی آنان در ماه آوریل ساخته و به بازار عرضه شده‌اند که از سال 1989 تاکنون، تبدیل به یکی از کمیاب‌ترین اتومبیل های جهان شده است، حال یکی از این 500 خودروی خاص تویوتا در حراجی "Mecum" شیکاگو سر و کله‌اش پیدا شده تا از ماه آینده میلادی چوب حراج به آن بزنند.
در زیر کاپوت تویوتا سواریو آیروکابین، منحصرا یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر 7M-GTEU با گیربکسی اتوماتیک 7 سرعته قرار گرفته که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 240 اسب بخار تولید کند. حال این موتور بر روی ماشینی که قرار است در حراجی به فروش برسد، تنها 67 هزار مایل کارکرد داشته و بدنه آن بدون ضربه و خط خوردگی، همچنان مثل روز اولش باقی مانده‌اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/6
واقن قشنگه و حسه خوبی میده به آدم....................... یک یک.
مرسی خودرو بانک
1395/7/6
تویوتا هم مثل نیسان،دمپایی میساخته.ببین چه نازک و مسخره س.وقتی میبینم ملت 70 تومن میدن ماکسیمای 20 سال پیش یا ماشین ایرانی میخرن قلبم تیر میکشه...
1395/7/7
یه کپی ماهرانه از مرسدس 450 اس سی ال