موضوعات داغ

شرایط فروش جدید چانگان CS35 اتوماتیک اعلام شد

عکس مطلب اول
گروه صنعتی سایپا، پیش فروش مهرماه چانگان CS35 اتوماتیک تولید داخل را آغاز کرده است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا، نسبت به ثبت نام و خرید این کراس اوور کوچک اقدام کنند.
این محصول با قیمت قطعی 64 میلیون تومانی به همراه سود مشارکت 18 درصد به مشتریان عرضه می‌شود که پیش پرداخت آن به هنگام ثبت نام 35 میلیون تومان و موعد تحویل آن هم دی ماه سال جاری تعیین شده است.
اگر کمی هم در رابطه با خودرو صحبت کنیم، می‌توان گفت که خودروی چانگان CS35 با طولی 4160 میلی متری، عرضی 1810 میلی متری، ارتفاعی 1670 میلی متری و فاصله بین دو محور 2560 میلی متری، به پیشرانه‌ای 4 سیلندر 16 سوپاپ 1598 سی‌سی مجهز شده که حداکثر قدرت تولیدی آن در دور موتور 6000 دور بر دقیقه به 123 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم در دور 4000 به 160 نیوتن متر می‌رسد. این پیشرانه در حال حاضر تنها با جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که حداکثر سرعتی 180 کیلومتری و شتابی صفر تا صد 15 ثانیه‌ای به همراه دارد.
این شاسی بلند 1290 کیلوگرمی همچنین موفق به کسب استانداردهای آلایندگی یورو 4 شده که به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده، تنها 7.2 لیتر سوخت مصرف می‌کند.
از دیگر تجهیزات این خودرو نیز می‌توان به رینگ 17 اینچی آلومینیومی، سانروف، كروز كنترل، سيستم ضد سرقت، كامپيوتر اطلاعات سفر، صندلي چرمي، قابليت تنظيم صندلي راننده در 6 جهت، سنسور پارك دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن كمربند ايمني، دكمه‌هاي تنظيم بر روي فرمان/ قابليت تنظيم ارتفاع، چراغ‌هاي جلو هالوژن با قابليت تنظيم ارتفاع، شيشه بالابر برقي جلو و عقب، چراغ مه‌شكن عقب، زير آرنجي مركزي عقب، سيستم تهويه مطبوع، آينه‌هاي جانبي برقي مجهز به چراغ راهنما، آينه‌هاي جانبي با قابليت تاشو برقي، كمربندهاي ايمني مجهز به سيستم پيش كشنده و قابل تنظيم ارتفاع، ريموت كنترل تاشو، قفل مركزي، گرمكن شيشه عقب، چراغ مطالعه، ريموت كنترل و برف پاك كن عقب اشاره کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/9
تو این رنج قیمت فوق العاده هست.
1395/7/9
این خودرو 4 دنده اتوماتیک هست و احساس میشه دنده کم داره و نمیشه معکوس کشید فیلم بررسی شو دیدم اسم سایت بماند در رنج قیمتی خود عالی هست ولی کمبود مانیتور واقعا احساس میشه!!! ولی این ماشین واقعا شاسی بلند نیست و فقط اتاقش بلنده و هیچ چیز خاصی ندارد و توقع آفرود از این نباید داشت
1395/7/9
مزخزفه,کن وارداتیش رو از سری اول داشتم,اصلا راه نمیره واقعا یه سرطلنه برای خودش,هر کی میخواد پولش رو تو جوب بریزه مبارکش باشه,از لخر هم بل هزارتا بدبختی ردش کردم