موضوعات داغ

وقتی تسلا بدون کنترل سری به درون باشگاه بدن سازی می زند+ فیلم

عکس مطلب اول
سه ماه قبل یک دستگاه تسلا مدل X در ارواین کالیفرنیا، زمانی که راننده در تلاش بود ماشین خود را پارک کند دچار حادثه شده بود و خسارتی دوطرفه به ماشین و منزل شخص مورد نظر وارد شده بود. راننده دلیل این اتفاق را شتاب گیری ناگهانی ماشین و غافل گیر شدن عنوان کرده بود که خوشبختانه هیچگونه تلفاتی برجای نگذاشته بود. اما حالا بار دیگر محصولات تسلا حادثه آفرین شده‌اند.
پیرو سلسله اتفاق‌های بوجود آمده برای محصولات تسلا، جدیدا یک دستگاه تسلا مدل S در کالیفرنیا دچار حادثه شده که درست مثل تسلا مدل X، دلیل حادثه شتاب گیری ناگهانی تسلا مدل S عنوان شده است. در این اتفاق راننده قصد داشته مقابل یک مغازه لوازم ورزشی (لوازم بدنسازی) پارک کند، اما اتومبیل به طور ناخواسته گاز خورده و با فروشگاه لوازم بدنسازی که به نظر می‌رسد متعلق به خود راننده باشد، برخورد می‌کند که خوشبختانه تلفاتی به جای نگذاشته، ولی خسارات قابل توجهی به خودرو و فروشگاه وارد می‌کند.
جهت اطلاع، تاکنون بیش از 2000 حادثه برای محصولات تسلا به دلایل مختلف گزارش شده که 16 مورد از آنان منجر به مرگ سرنشینان و حدود 243 مورد دیگر منجر به آسیب دیدگی شدید سرنشینان محصولات تسلا شده است.
برای درک بهتر ماجرا، می‌توانید فیلم بارگذاری شده در انتهای مطلب را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/11
شانس آورد به ستون خورد والا آگه آگه مستقیم تو مغازه میومد تا ته مغازه میرفت، تمام دم و دستگاهاش پرپر میشد
1395/7/11
اول فکر کردم مشکل از نقص ماشینه.، ولی وقتی دیدم راننده زن هست فهمیدم مشکل از کجاست!! خخخخخ😂😂😂 (خانوما ناراحت نشین، شوخی بود)
1395/7/11
به خانوما نخندا مگرنه صدات ميكنم سيما خانوم بجاي سينا 😂😂😂👍(شوخي بود)