موضوعات داغ

وقتی شورولت کامارو و دوج چارجر دیزل می شوند + فیلم

عکس مطلب اول
عموما در بازار آمریکا به غیر از ماشین‌های سنگین، نمی‌توان ماشینی دیزلی در میان خودروهای سواری و یا اسپرت پیدا کرد، زیرا همچون همتای اکتان بالای خود برای شهروندان آمریکایی سرگرم کننده نیستند و در دو طرف اقیانوس اطلس می‌توان قیمتی بسیار متفاوت را از بنزین شاهد بود، اما با ورود به اروپا و در نظر گرفتن قیمت پایین‌تر دیزل، شرایط فرق می‌کند و ماشین‌های دیزلی تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی شهروندان می‌شود.
با این حال، به تازگی یکی از شرکت‌های تیونینگ آمریکایی با انتخاب دو مدل خودروی شورلت کامارو 2010 و دوج چارجر 2006، قلب آنان را از سینه بیرون کشیده و به جای آن پیشرانه‌ای دیزلی قدرتمند (به نظر می‌رسد برگرفته از ماشین‌های سنگین باشد) قرار داده است تا 2تا از گردن کلفت‌های بازار آمریکا، استفاده از قلبی دیزلی را تجربه کنند.
به ترتیب برای شورلت کامارو 2010، پیشرانه‌ای دیزلی هشت سیلندر 6.6 لیتری با تکنولوژی کامینز و دو توربوشارژر 65 میلی متری ترتیب داده شده که می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی 516 اسب بخاری و گشتاوری بسیار بالای 1215 نیوتن متری تولید کند، در حالی که پیشرانه دوج چارجر با تکنولوژی ISB کامینز، دارای حجمی 5.9 لیتری و شش سیلندر اصلی برای تولید قدرتی 307 اسب بخاری و گشتاوری 976 نیوتن متری است که بخشی از آن به خاطر توربوشارژرهای 40 میلی متری Holset است.
در ادامه می‌توانید یک ویدیو تقریبا 8 دقیقه‌ای از معرفی این دو ماشین را تماشا کنید که توسط خودروبانک برای شما خوانندگان آماده شده است. فقط یادتان باشد که دودهای سپید رنگ پشت ماشین به خاطر دود شدن لاستیک این خودروهاست نه احتراق ناقص پیشرانه.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/14
اگه دود تایر باشه که سفید رنگه پس چرا دودی که از چارجر بلند میشه سیاهه؟ کاملا مشخصه که پیشرانه دیزلی به دوج چارجر نمیخوره واسه همین مثل ماشین سنگینای فرسوده ایرانی دود سیاه از اگزوزش میزنه بیرون
1395/7/14
به نظر من خودروی اسپرت دیزلی ایده ی خوبی نیست
دیزل واسه خودرو های تجاری و خونوادگی مناسبه نه یه خودروی اسپرت
1395/7/14
موقعی که میخوام ویدیو رو ببینم تو کادر پخش میزنه
Be foundAparat.com dns coldnt
1395/7/15
خیلی دود میکنه😕