موضوعات داغ

آشنایی با کانسپت سنگ یانگ در نمایشگاه خودرو پاریس 2016

عکس مطلب اول
شاسی بلند کانسپت سانگ یانگ که در هفته‌های اخیر شاهد پیش نمایشی گرافیکی از آن بودیم، به طور رسمی با پیشرانه‌ای 2.2 لیتری دیزلی در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 با نام مستعار LIV-2 معرفی شد. خودرویی که گفته می‌شود در صورت تایید تولید، جایگزینی برای سانگ یانگ رکسون خواهد بود که در این مورد شرکت سازنده هم اشارات ریزی به این موضوع داشته است.
به طور دقیق‌تر، فعلا تنها پیشرانه‌ای 2.2 لیتری دیزلی برای LIV-2 کنار گذاشته شده است که مجهز به انژکتورهای پاشش مستقیم با فشار 2000 بار بوده و می‌تواند در دورهای پایین 1500 دور بر دقیقه، حداکثر گشتاوری 420 نیوتن متری با میزان قدرت نامشخص تولید کند. برای ارسال این نیرو به هرچهارچرخ ماشین هم از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک استفاده شده که براساس ادعای سانگ یانگ، برگرفته از محصولات شاسی بلند مرسدس بنز است تا تجربه‌ای سرگرم کننده و بهره‌وری بهتر انرژی برای مصرف کنندگانش داشته باشد.
فضای داخلی کابین نیز همانطور که سانگ یانگ وعده داده بود، یک محیط کاملا لوکس و لاچکری دارد که از چهار صندلی برای سرنشینان، ماساژور برای تمامی صندلی‌ها، صفحه نمایشگر 9.2 اینچی در کنسول مرکزی، دو عدد صفحه نمایشگر 10.1 اینچی در پشت صندلی‌های جلو و در نهایت یک سیستم سرگرمی پیشرفته با قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi، اپل کارپلی و آندروید گوگل اوتو تشکیل شده است.
در کنار سیستم‌های رفاهی متعدد که تنها بخشی از مهم‌ترین آنان برای شما معرفی شد، سیستم‌های ایمنی و کمک راننده جدید هم به شاسی بلند سانگ یانگ اضافه شده که در کنار سیستم‌های ایمنی استاندارد امروزی، شامل سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS)، سیستم کمک ایمنی ترافیک (TSA) و در آخر هم سیستم هوشمند نور بالا می‌شود که برای اولین بار است در محصولات سانگ یانگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کانسپت سنگ یانگ در نمایشگاه خودرو پاریس 2016

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/12
اگه وارد ایران بشه من که اولین نفر هستم برم برا ثبت نامش
از سانتافه و سورنتو که خیلی خیلی بهتره البته اگه رامک خودرو بازی در نیاره تو تحویل.
1395/7/12
عجب چیسیه. دمشون گرم