موضوعات داغ

نسل جدید رنو داستر در ایران تولید خواهد شد

عکس مطلب اول
ایسنا: مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: قرارداد این سازمان با رنو با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی منعقد شده که طبق آن ایدرو باید پس از تحقق اهداف پیش‌بینی‌ شده در پروژه‌های صنعتی حداکثر سه سال پس از راه‌اندازی طرح نسبت به واگذاری سهام خود مازاد بر ۲۰ درصد اقدام کند.مجتبی نظری دیروز در نشست خبری با بیان اینکه طبق این قرارداد، مدل جدید دو خودروی سیمبول و داستر در ایران تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: پلت‌فرم این خودروها پلت‌فرم L۹۰ نبوده و داستری که در ایران تولید خواهد شد هنوز اصلا رونمایی نشده است؛ بنابراین برخی مطالب مطرح شده مبنی بر قدیمی بودن خودروهای جدید تولیدی در قرارداد با رنو نادرست است.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر تفاهم‌نامه کلی با رنو برای تولید خودرو در ایران منعقد شده و درباره جزئیات در حال مذاکره هستیم به همین دلیل نمی‌توانیم تمام اطلاعات را رسانه‌ای کنیم، اما تاکنون امتیازات خوبی از شرکت رنو گرفته‌ایم و به‌دنبال کسب امتیازات بیشتر هستیم.وی خاطر نشان کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با رنو این شرکت نسبت به انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری در ایران اقدام خواهد کرد، ضمن آنکه الزامات مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این تفاهم‌نامه لحاظ شده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/14
امیدوارم کیفیت منتاژ افتضاح نباشه...
1395/7/14
مورچه چيه كه كله پاچه اش چي باشه!!!!!
1395/7/15
کل دنیا شاسی بلند مونتاژ میکنه مارو باش... سیاستی کثیری دارن! آخر چرا نباید باندهایی با تجربه و موفقی مثل نیسان یا میتسوبیشی یا سوبارو در رویا هم تویوتا با ما شریک باشند؟ واقعاً تا کی باید باندهایی درجه 4 دنیا با قیمت‌هایی گزاف به مردم تحمیل بشه؟ خدایا خودت کمک کن...
1396/3/23
منظورت از باند همون برند هست دیگه؟