موضوعات داغ

گزارش خودروبانک از نمایشگاه خودروی پاریس (قسمت آخر)

عکس مطلب اول
دیروز در دو نوبت، گزارش های اول و دوم خودروبانک از نمایشگاه خودروی پاریس را روی سایت قرار دادیم و در قسمت اول فیلم کوتاهی توسط سایت تهیه شده بود که در آن به غرفه های مختلف سر می زدیم و در هر غرفه خودروهای مهم را معرفی می کردیم (مشاهده قسمت اول گزارش).
همچنین در قسمت دوم، از غرفه های مختلفی گزارش دادیم که بین آنها رنو و کیا نیز بودند و حتی غرفه متفاوتی که در آن خودروهای کلکسیونی زیادی قرار داشت و قرار بود بعد از نمایشگاه به حراج گذاشته شوند. حال در این قسمت آخرین عکس ها از گزارش تصویری را برای شما قرار داده ایم که در مجموع خودروبانک با بیش از 300 عکس و یک فیلم کوتاه، گزارش خود از نمایشگاه خودروی پاریس را برای شما به اتمام رساند. امیدواریم که از این گزارش لذت برده باشید و قطعاً نظرات و حمایت شما باعث می شود که در نمایشگاه های آتی نیز برای گزارش مستقیماً به این رویدادها برویم و اطلاع رسانی متفاوتی را برای شما همراهان همیشگی خودروبانک داشته باشیم.

موتور بی ام و M6 با قابلیت پخش صدا

خودروهای مسابقه ای پورشه

پارکینگ نمایشگاه که در آن تعدا قابل توجهی بی ام و قرار داشت

خودروی مسابقه ای تیوولی

شاسی بلند مازراتی

آلفارومئو جولیا که اخیراً تایم پورشه پانامرا را در پیست نوربرگرینگ زده است

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/15
ممنون عالی بود خسته نباشید
1395/7/15
cheghadr DS, DS ... :D
تقریبا تو همه گزارشاتون تو پاریس عکس های DS رو تکرار کردین. حتی نخواستین یکم فرق داشته باشه. همش هم یجور.
با این همه تبلیغ، ولی باور کنین این ماشین واقعا به قیمتی که روش گذاشتن نمیارزه. با اون قیمتا ماشین پرکاربردتری میشه انتخاب کرد نه این کوچولوی پرخرج.
1395/7/15
الان اینو با نمایشگاه تبریز مقایسه می کنیم اینجا هر یکی از یکی آشغالتر بهترینشون مثلا ام جی هست که شاخ شونه می کشه برای پراید و پژو های ایران خودرو. توی پاریس هریکی از یکی بهتر و پر امتیاز تر. کاش روزی برسه ما از اینها جلو بزنیم و بتونیم وانت فراری تولید کنیم.خخخخ