موضوعات داغ

فروش 30 روزه تویوتا پریوس با هدیه ویژه از طرف ایرتویا

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران به عنوان شرکتی پیشگام در واردات خودروهای هیبریدی تا به حال با عرضه چندین مدل خودروی هیبریدی کمپانی تویوتا و لکسوس، همگام با اهداف کمپانی مادر مبنی بر حفاظت از محیط زیست، فعالیت های خود را گسترش داده و هم اکنون تویوتا پریوس، اولین و پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای داده است.
تویوتا پریوس به عنوان اولین سفیر کمپانی تویوتا در حمایت از محیط زیست تا به حال با فروش بیش از ۳.۵ میلیون دستگاه توانسته لقب پرفروش ترین و پر طرفدار ترین خودروی هیبریدی دنیا را از آن خود نماید.

هم اکنون با عرضه این خودرو توسط ایرتویا، علاقه مندان می توانند تیپ ۱ پریوس را به صورت تحویل 30روزه با قیمت نهایی 148 میلیون تومان خریداری نمایند.
از جمله امکانات پریوس تیپ ۱ می توان به رادار نقطه كور، سيستم هشدار مانع در نقاط كور هنگام حركت به عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی JBL همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، شارژ بدون سيم گوشي موبايل، کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، آینه های تاشو برقی ، دوربین عقب، سنسور های پارک و ... اشاره کرد.
همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .
برای مشاهده مشخصات خودرو و شرایط فروش اینجا کلیک نمایید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/14
خب تویوتا جان یه کم وقت بیشتر رو طراحی مخصوصاً عقبش میزاشتی
مرسی اَه
1395/7/18
دوست عزیز چطور میگی عقبش زشته
1395/7/15
متاسفانه باز هم به دلیل نرخ بالای تعرفه های واردات، قیمت نجومی باعث شکست خوردن خودرو های خوبی مثل پریوس می شود. با اینکه در کشور های خارجی پریوس جزء خودرو های ارزان و اقتصادی است، در ایران148میلیون قیمت دارد!
1395/7/15
به نظرم قیمتش یه مقدار پایین تر بود بهتر میشد ولی خوب تو این محدوده قیمت واقعا از لحاظ تکنولوژی خیلی بالاتر از رقباش تو ایران هستش