موضوعات داغ

هیوندای سانتافه‌ 1040 اسب بخاری در راه "سما"

عکس مطلب اول
چند روز گذشته از سوی هیوندای شاهد معرفی یک دستگاه سانتافه با قدرتی 1040 اسب بخاری بودیم که قرار است مجوز ورود هیوندای به نمایشگاه اتومبیل‌های تقویت شده "سما" باشد، حال نسخه‌ای دیگر از هیوندای سانتافه با شکل و شمایلی متفاوت قصد دارد در نمایشگاه اتومبیل‌های تقویت شده "سما" حضور پیدا کند، ولی با برچسب شرکت تیونینگ آمریکایی "راکستار پرفورمنس" که کارهای تقویت و ویرایش آن را برعهده گرفته است.
جهت آشنایی بیشتر، باید گفت که مقدمه گاراژ راکستار پرفورمنس در سال 2009 میلادی با نام LDRSHIP کلید خورد، اما در سال 2012 میلادی شرکت تولید کننده نوشیدنی‌های انرژی زا ROCKSTAR با تیونر LDRSHIP وارد یک همکاری مشترک شدند تا گاراژ تیونینگ "راکستار پرفورمنس" خلق شود. تا به امروز خودروهای زیادی از سوی راکستار پرفورمنس تقویت شده است، اما آخرین و متفاوت‌ترین آنان مربوط به تقویت همین خودرو، یعنی شاسی بلند هیوندای سانتافه می‌شود.
در رابطه با این پروژه، راکستار پرفورمنس تنها تصویری گرافیکی ارائه کرده که هم اکنون شاهد آن هستید، حال با توجه به این تصویر گرافیکی می‌توان تاحدودی مولفه‌های تقویت شده ظاهری را مشاهده کرد که مهم‌ترین آنان شامل چراغ‌های LED روشنایی بر روی سقف و سپر، ارتفاع بسیار بالای ماشین به لطف سیستم تعلیق جدید و همچنین لاستیک‌های 35 اینچی آفرودی، رینگ‌های آلیاژی مشکی رنگ 17 اینچی، سیستم ترمز قوی با 6 پیستون ترمز در جلو و 4 پیستون ترمز در عقب، روکش‌های چرمی ادوات داخلی و در نهایت یک سیستم صوتی قدرتمند می‌شود.
برای سیستم رانشی خودرو هم پیشرانه‌ای سفارشی 3.8 لیتری شش سیلندر در نظر گرفته شده که به توربوشارژرهای قدرتمند، اینترکولرهای سفارشی، سیستم اگزوز مگنافلو، سیستم خنک کننده جدید و در آخر هم به کپسول‌های اکسید نیتروژن مجهز شده که متاسفانه تا به اینجای کار صحبتی از مقدار نیروی تولیدی موتور نشده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/18
بابا چجوری با موتور 3.8 شش سیلندر هزار اسب قدرت گرفته آخه ؟؟ غولای خودروسازی مثل بنز و ب ام و همچین کاری نکردن ، تو کتم نمیره اصلا ، یکی توضیح بده برام
1395/8/14
این همه قدرت مدیون اون چند تا توربوی قدرتمند و کپسول اکسید نیتروژن هست