موضوعات داغ

دومین پیش نمایش از برنامه جرمی کلارکسون منتشر شد + فیلم

عکس مطلب اول
با نزدیک شدن به زمان پخش برنامه "گرند تور" که با حضور سه مجری محبوب "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، خبرهای پیرامونی آن هم روز به روز بیشتر می‌شود. حال در کنار این‌ها، سازنده این برنامه یعنی "آمازون" تصمیم گرفته پیش نمایشی دیگر از برنامه هفتگی خود ارائه کند تا دل مخاطبانشان را بیش از پیش آب کند و ما هم فیلم آن را برای شما خوانندگان در انتهای مطلب بارگذاری کرده‌ایم تا در این احساس شریک باشید.
جهت یادآوری، برنامه گرند تور که توسط آمازون ساخته شده و با سه مجری محبوب خودرویی یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، براساس اعلام رسمی آمازون و همچنین تاریخی که در ویدیو آمده است، اولین قسمت آن از 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" پخش خواهد شد. اگر این تاریخ را به شمسی تبدیل کنیم، می‌توان گفت که طرفداران این سه مجری محبوب بار دیگر می‌توانند برنامه مورد علاقه‌شان را از تاریخ 28 آبان ماه سال جاری تماشا کنند.
طبق گفته سازندگان برنامه گرند تور، بیشتر جلسات فیلمبرداری در ایالت متحده، انگلستان و آلمان انجام می‌شود و در خلال این‌ها، جلسات محدودی هم در سایر کشورها و شهرها برگزار خواهد شد. برای راه اندازی این برنامه هم آمازون فعلا 36 قسمت را در قرارداد خود قید کرده که در سه فصل 12 قسمتی به نمایش در می‌آید.
در ادامه می‌توانید پیش نمایش برنامه "The Grand Tour" که توسط تیم خودروبانک برای شما خوانندگان آماده شده است را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/19
How to watch in Iran? Now that's a challenge
1395/7/20
جانم
1395/7/20
جووووووووووووووووووووون
1395/7/20
همین 1:30 به کل فصل اخر تاپ گیر می ارزید :))))