موضوعات داغ

ماجرای رانندگی دیوانه وار وانت در خیابان‌های تهران جهانی شد + فیلم

عکس مطلب اول
خاطرات زندگی بسیار از ما با بازی معروف GTA رقم خورده است و بدون استثنا تمامی کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، روزی روزگاری به این فکر افتاده‌اند که در دنیای واقعی هم به انجام کارهایی بپردازند که در بازی جهان باز GTA انجام می داده‌اند. خب در ادامه فیلمی اینچنینی برای شما بارگذاری کرده‌ایم که نه از سوژه‌های خارجی، بلکه از سوژه‌های وطنی بوده و به تازگی سر وصدای زیادی در رسانه‌ها بپا کرده است.
در واقع محتوای فیلمی که برای شما آپلود کرده‌ایم، رانندگی دیوانه‌وار یک راننده وانت پیکان در کوچه خیابان‌های تهران است که وارد یک کوچه یکطرفه شده و برخی از ماشین‌های پارک شده و یا در حال عبور در این خیابان یکطرفه را ناکار می‌کند تا در نهایت با دخالت مردم متوقف ‌شود.
دیوانه بازی‌های بسیار عجیب این راننده وانت و آسیب زدن به ماشین‌های اطرافش جای خود دارد، اما موضوع مهم‌تر از آن، بازتاب گسترده این اتفاق در رسانه‌های خارجی و بلاخص وبسایت‌های فعال در حوزه خودروست که هرکدام به سلیقه خود تحلیل‌های متفاوتی در مورد آن نوشته‌اند و اکثرا هم فرهنگ غلط رانندگی در ایران را مورد بحث قرار داده‌اند تا اینکه اشاره‌ای به واقعیت ماجرا داشته باشند.
در این رابطه، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری راننده وانت خبر داد و در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد که این وانت پیکان روز چهارشنبه 14 مهر امسال در ساعت 15:30، براثر یک تعقیب و گریز وارد خیابان شریعتی بالاتر از صدر واقع در کوچه داد می‌شود که دیوانه وار با 5 دستگاه خودروی حضور داشته در این کوچه برخورد می‌کند که خوشبختانه توسط مردم متوقف شده و به عوامل پلیس راهور و مامورین کلانتری تحویل داده می‌شود.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین اضافه کرد که از مست بودن این راننده ناشی از مصرف مشروبات الکلی بی اطلاع است و اگر هم موردی اثبات شده باشد، مطمئناً در دادگاه قضایی به این جرم نیز رسیدگی خواهد شد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/20
خوبه نیسان زیر پاش نبود!
1395/7/20
kheily karesh latiiie
1395/7/20
!!!!!!!!
1395/7/20
آقا این مردک دیوانه توهم تعقیب بهش دست داده
مستی چیه بابا
با اون همه تصادف و ضربه مستی از سر آدم میپره
این قاطی کرده بود
فک میکرده عزارئیل دنبالشه...
چی مصرف کرده خدا میدونه !؟!
1395/7/20
من اگه جای رییس پلیس راهور بودم دستور میدادم تو همون لحظه یه چوبه دار تر و تمیز درست کنن و همون جا در دم دارش بزنن !!!!!!!!! اخه هیشکی نیست بگه روااانی جون چنتا ادمو به خطر انداختی با این کارت اخههه ?!? البته اینجا تهرانه مردم خیلی با فرهنگ تر برخورد میکنن ! من شهرکرد زندگی میکنم ، اگه اینجا همچین ماری میخاست بکنه قبل از اینکه پلیس برسه حتما جنازه بدون سرش تحویل معمورا داده میشد !!
1395/7/27
اقای شهرکردی
فرهنگ استانمونو زیر سوال نبر اخه این چه نظریه که مینویسی
1396/6/19
داداش خیلی خوشحالی
مگه gta یه ؟؟
مگه فیلم وسترنه طرفو دار بزنن
اگر طرف زده به سرش اینکار رو کرده که دلیل نمیشه اعدامش کنن
شما جزو امسالی هستی که فک می کنی که با اعدام این مملکت بهشت میشه
1395/7/21
دوستان بنظرتون علت ایکار چی بوده؟
1395/7/21
دو روز پیش این کلیپ رو دیدم . انصافا باید اشد مجازات رو براش در نظر بگیرن ... شلاق و زندان و بدتر ... جون و مال مردم اصلا براش مهم نبود فقط میخواست بره... خدایی اینا دیگه کین...!
1395/7/21
جل الخالق ، کلا رد داده !!!
1395/7/21
اون راننده اخری پژوعه جای اینکه ماشینو بکشه کنار میاد پایین التماس میکنه نزن !!!!!
1395/7/21
اون الانترا خیلی شانس آورد و خوب رد کرد و صدمه ای ندید
1395/7/21
مرتیکه دیوانه نزدیک بود اون خانمه رو زیر بگیره
اگه به ماشین من میزد با قفل فرمون میوفتادم به جونش انقد میزدمش تا سرخوشی از سرش بپره
احمق روانی
1395/7/22
این میخواست استقامت ماشین هایی ایران رو نشون بده خخخخخخخخخخخخ