موضوعات داغ

تعقیب و گریز عجیب راننده عصبانی و دوچرخه سوار روسی + فیلم

عکس مطلب اول
در آمارها، بخش چشمگیری از تصادفات شهری به دوچرخه سواران مربوط می‌شوند چون هم وسایل نقلیه ساکتی هستند و هم در شب‌ها به سختی دیده می‌شوند که همین موضوع خود باعث بروز برخی مشکلات و دغدغه‌ها برای رانندگان اتومبیل‌های سواری می‌شود. حال در کنار این موارد، اگر بی پروایی دوچرخه سواران و رانندگی به این شرایط اضافه شود، منجر به حادثه آفرینی برای دوچرخه سوار و همچنین دردسر برای فرد مقابل می‌شود.
مقدمه چینی هایمان برای این بود که شما را در ادامه دعوت به تماشای فیلمی جالب و تامل برانگیز کنیم که در آن یک دوچرخه سوار روسی بدون توجه به اطراف خود وارد خیابان شده و قصد دارد از عرض خیابان عبور کند که باعث توقف ناگهانی یک اتومبیل و در ادامه شروع یک بحث و جدل توهین آمیز می‌شود. البته در این میان به نظر نمی‌رسد دوچرخه سوار کار اشتباهی کرده باشد، چون در حال عبور از خط کشی جاده بوده است، ولی در مقابل خودروی شاکی در پیچ قرار داشته و قصد ورود به خیابان را دارد که بعد از دیدن دوچرخه سوار بی پروا بر روی پدال ترمز می‌کوبد.
قسمت جالب این فیلم هم زمانی است که راننده روسی بعد از بحث و جدل‌های توهین آمیز، با ماشین وارد پیاده رو شده و به دنبال دوچرخه سوار می‌افتد تا به آن بزند. در ادامه می‌توانید فیلم مورد نظر را تماشا کنید تا بدانید که روس‌ها چطور جواب دوچرخه سواران را می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد