موضوعات داغ

تیوولی به آمریکا می رود

عکس مطلب اول
معمولاً ورود یک برند جدید به بازاری پرقابت کار بسیار دشواری است و این موضوع زمانی حادتر می شود که رقبایی سر سخت در آن سگمنت در حال جنگ باشند و یک کمپانی بخواهد مدل و برند جدیدی را به این سگمنت وارد کند. اما سانگ یانگ گویا قصد دارد با تمام قدرت به بازار آمریکا، دومین بازار خودروی جهان برود و تا سال 2020 با دو مدل سانگ یانگ تیوولی و همپنین کوراندو به این بازار وارد خواهد شد.
سانگ یانگ اعلام کرده که می داند این بازار بسیار پرقابت است و برای ورود به این بازار در حال تولید بهترین محصولات هستیم و حتی مدل های جدیدی را برای این جنگ آماده خواهیم کرد.
نسل بعدی سانگ یانگ تیوولی و همچنین کوراندوی جدید روی یک پلتفرم مشترک ساخته خواهند شد و دیفرانسیل جلو خواهند بود اما امکان سفارش آنها در مدل چهارچرخ متحرک نیز وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست این دو مدل با چه مشخصاتی به بازار آمریکا خواهند رفت اما زمزمه تولید دو پیشرانه 1.5 لیتری و 2 لیتری توربوشارژ با توان تولید 162 و 220 اسب بخار به گوش می رسد.
ماهیندرا، مالک سانگ یانگ این روزها پینین فارینا را نیز مالک شده و طراحی های جدید محصولات سانگ یانگ حاکی از این همکاری است که می تواند برای بازار آمریکا جذاب تر هم باشد.
البته این اولین بار نیست که سانگ یانگ برای ورود به آمریکا اعلام آمادگی کرده و قبلاً هم این استراتژی را بیان کرده بود اما زمان آن کمی متفاوت شده و به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی می خواهد با تمام قدرت و بدون نقص وارد این بازار شود. حال باید منتظر ورود این برند به بازار پررقابت آمریکا بمانیم و ببینیم که تا چه حد این شرکت می تواند در مقابل رقبای قدرتمند ژاپنی، آلمانی و آمریکایی رقابت کند و خود را نشان دهد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/22
سانگ یانگ ماشینای محکم و مقرون به صرفه ای می زنه. موسو ی 10 سال پیش هنوز خوب راه می ره و در صورت مارکتینگ خوب می تونه موفق باشه به نسیبت خودش.
1395/7/22
کاشکی مدل توربوشارژر 165 و 220 اسبی اش تو ایران می اومد!!!