موضوعات داغ

سانگ یانگ کوراندو 2019 با چه پیشرانه ای تولید می شود؟

عکس مطلب اول
سانگ یانگ اعلام کرده که نسل چهارم از کوراندو به پیشرانه ای تمام الکتریکی مجهز خواهد شد. کوراندو از سال 2010 به بازارهای جهانی آمده و قرار است در سال 2019 نسل جدید این خودرو راهی بازارهای جهانی شود. سانگ یانگ گفته که نسل جدید کوراندو در مدل 2019 به پیشرانه تمام الکتریکی مجهز خواهد شد که می تواند 300 کیلومتر را بپیماید. البته این فعلاً ادعای این شرکت است و باید تا حضور این خودرو در خیابان منتظر بمانیم و در عمل ببینیم کوراندوی جدید چند کیلومتر را به کمک موتور الکتریکی خود طی می کند.
سانگ یانک اعلام کرده که این پیشرانه که توسط شرکت مادر یعنی ماهیندرا ساخته شده با توجه به تمام الکتریکی بودن هیچ آلایندگی تولید نمی کند. چهره این خودرو البته در مدل مفهومی حدود یک سال پیش در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمد و حدود ظاهر آن قابل حدس است.

سانگ یانگ کوراندو 2019

سانگ یانگ قبل از معرفی نسل جدید کوراندو، در سال 2018 نسل جدید رکستون را معرفی می کند ولی رکستون جدید برخلاف کوراندو قرار نیست با موتور الکتریکی عرضه شود و رکستون جدید به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز می شود.
این روزها سانگ یانگ به عرضه محصولات جدید و عرض اندام مشغول است و بعد از تیوولی که توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند، مدل XLV آن با فضای بار بیشتر معرفی شد و در ادامه مدل مفهومی LIV-2 در نمایشگاه پاریس به نمایش درآمد و به نظر می رسد ماهیندرا با مالکیت پینین فارینا قصد دارد چهره محصولات جدید خود را در سانگ یانگ به صورت محسوسی بهتر و جذاب تر کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/11
سلام و درود: كوراندو 2019 خوبه اما بيشتر از اينكه شبيه كوراندو باشه شبيه تيوولي بزرگ شده هستش ضمن اينكه نماي خودرو از عقب و كنار به سبك خودروي تويوتا اف جي كروز هست.