موضوعات داغ

عروسک غول پیکر "تدی" سوار بر لامبورگینی + فیلم

عکس مطلب اول
به نظر شما بهترین راه برای جلب توجه چیست؟! این است که سوار بر یک دستگاه لامبورگینی آونتادور رودستر باشید، کلاهی لبه دار به سر کنید، عینک آفتابی به چشم زده باشید و با سرعت خیلی کم در حال رانندگی در خیابان باشید. خب وقتی این موارد هم نتوانستند توجه خیلی‌ها را به خود جلب کنند باید چکار کرد؟! جواب ساده ست، یک خرس بزرگ عروسکی کنار خود بگذارید و وارد خیابان شوید تا نه تنها به شما جلب توجه کنند، بلکه همه گوشی به دست از شما فیلم هم بگیرند.
بورلی هیلز یکی از شهرهای گران قیمت در حومه غربی لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکاست که ثروتمندترین آدم‌های لس آنجلس در آنجا زندگی می‌کنند، حال در چنین شهری لامبورگینی آونتادور یک ماشین کاملا عادی تلقی خواهد شد که با تردد در خیابان‌ها هیچکس نگاهش نمی‌کند، به همین دلیل یکی از ثروتمندان بورلی هیلز برای جلب توجه شهروندان این شهر گران قیمت، یک خرس بزرگ تدی کنار خود گذاشته است که نه تنها توجه تمامی بینندگان، بلکه توجه خیلی از رسانه های خبری و خودرویی را هم به خود جلب کرده است.
به نقل از منابع خبری شاید این اتفاق چندان چیز عجیبی نباشد، ولی برای اولین بار است که یک خرس عروسکی با چنین ابعادی سوار بر یک دستگاه لامبورگینی اونتادور رودستر شده است. البته برخی از رسانه‌های خبری گفته‌اند این خرس بزرگ تدی به عنوان کادوی تولد سوار بر لامبورگینی اونتادور شده است تا به خانه برده شود که در بین راه توانسته توجه خیلی از مردم را به خود جلب کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/25
پولدار که باشی کارای احمقانتم جالب بنظر میرسه