موضوعات داغ

سانگ یانگ اکتیون اسپرت 2017 ، پیکاپ ارزان قیمت 1 تنی!

عکس مطلب اول
اگر یادتان باشد، سانگ یانگ موسو خودرویی بود که در نبود شاسی بلندهای متنوعی در بازار ایران، با شعار قلب تپنده مرسدس بنز به ایران آمد و در آن زمان توانست در نبود رقیبی جدی، فروش مناسبی را تجربه کند. اما با عرضه دیگر شاسی بلندها به سرعت به فراموشی سپرده شد و بعده ها خودرویی به نام سانگ یانگ اکتیون اسپرت جای آن را گرفت. درست خردادماه سال گذشته بود که رامک خودرو از محصول جدیدی به نام اکتیون اسپرت رونمایی کرد و آن را به عنوان یک پیکاپ ارزان قیمت معرفی کرد ولی متاسفانه این خودرو اصلاً به بازار ایران عرضه نشد و در ادامه رامک با تیوولی بازار را فتح کرد.
اما سانگ یانگ این پروژه را تنها نگذاشته و قصد دارد با اکتیون اسپرت که به آن موسو هم می گویند، در سگمنت شاسی بلندها باقی بماند. سانگ یانگ در مورد موسو قصد دارد خود را به عنوان یک پیکاپ ارزان قیمت معرفی کند و قیمت آن در مدل پایه نزدیک 16 هزار پوند است و روی آن یک موتور 2.2 لیتری دیزلی توربو نصب شده و به صورت استاندارد تجهیزاتی همچون رینگ های آلومینیومی، روکش چرمی صندلی ها، بلوتوث و تهویه مطبوع دارد. همچنین سانگ یانگ گفته که اکتیون اسپرت را به مدت 5 سال و بدون محدودیت مسافتی گارانتی می کند و این می تواند برای کسانی که روزانه از پیکاپ خود استفاده می کنند، جذاب باشد.

سانگ یانگ اکتیون اسپرت 2017

روی سانگ یانگ اکتیون اسپرت جعبه دنده دستی نصب شده و پیشرانه آن می تواند حداکثر 178 اسب بخار را تولید کند. اما مهم تر از آن برای یک پیکاپ، گشتاور است که می تواند عدد بسیار خوب 400 نیوتن متر را تولید کند و می تواند 3 تن را یدک بکشد و 1 تن را در قسمت بار حمل کند.
البته امکان نصب گیربکس خودکار روی این خودروها نیز وجود دارد که قیمت اکتیون اسپرت را به مرز 19 هزار پوند می رساند و در کنار آن می تواند چراغ های مخصوص روز، سنسور نور، صفحه نمایش 7 اینجی لمسی و تنظیم برقی صندلی نیز سفارش داد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/26
اسباب بازیه تا وانت باری----هایلوکس کارکرده 2008صد شرف به این عتیقه داره ---اینم فردا مثل جریان کاپرا میشه
1395/7/26
ماشینی که هنوز حتی وارد کشور هم نشده (با کاربری وانت) رو اسباب بازی می دونی اونم ندیده. دو تا احتمال وجود داره:
1) شما نابغه ی مهندسی هستی و پیشگویی هم می کنی.
2) داری حرف مفت می زنی.

قضاوت با دیگران ;)
1396/6/18
سلام شما می دونی ماشین چیه که صبحت میکنی سانگ یانگ بهترین ماشین کره ای
1395/7/26
اکتیون به لحاظ آفرود قوی بود ولی رامک خودرو با مدیریت بد نتونست اکتیون رو جا بندازه.اگر با گیربکس اتوماتیک و دو دیفرانسیل و قیمت رو حدود 110 نگه دارن گزینه خوبی هست
1395/7/26
عالیه عالی یک کره ایه با اصالت و قوی