موضوعات داغ

لامبورگینی GT 350، احیای یک افسانه + فیلم

عکس مطلب اول
وقتی یک دستگاه GT 350 می‌بینید، شاید در نگاه اول متوجه نشوید که این خودرو یکی از محصولات لامبورگینی است، چون این ماشین افسانه‌ای در سال 1964 میلادی رونمایی شده و طراحی تیز و خشن فعلی محصولات لامبورگینی به آن نرسیده است، ولی در عوض خصوصیات اصلی یک خودروی لامبورگینی در آن دیده می‌شود. حال این افسانه 52 ساله بار دیگر سر از خاک بیرون آورده تا با یک مدل کاملا خاص شگفتی ساز شود.
به طور دقیق‌تر، خودروی 52 ساله لامبورگینی یک محصول کاملا نوستالژیک است که دیگر نام و نشانی از آن در بازار دیده نمی‌شود و حالا نوادگان آن هستند که در بازار جولان می‌دهند، به همین دلیل تنها می‌توان به احیای آن امیدوار بود. از این رو یک گروه از متخصصان و مکانیک‌ها یک دستگاه لامبورگینی GT 350 را پیدا کرده و بر روی آن کار کرده‌اند تا بار دیگر خودروی افسانه‌ای لامبورگینی GT 350 با صلابت گذشته در خیابان‌ها دیده شود.
برای احیای خودروی افسانه‌ای لامبورگینی با کد شاسی #0121، بیش از 1150 ساعت کار تخصصی بر روی بدنه و داخل کابین و بیش از 750 ساعت کار مکانیکی و فنی برای بازسازی کامل این خودرو صورت گرفته است. در این راستا بر روی کل شاسی و بدنه با تعویض برخی قسمت‌ها و یا بازسازی آنان کار شده و همچنین سیستم خنک کننده و سیستم سوخت رسانی پیشرانه کاملا بازسازی شده است تا بار دیگر شاهد تولید قدرت 400 اسب بخاری از موتور 12 سیلندر 3.5 لیتری این ماشین باشیم.
در داخل کابین هم بر روی صندلی‌ها و پنل‌های درب روکش‌های چرمی مشکی رنگ کار شده که با استفاده از فرآیندهای خاص، روکش‌های اصلی ماشین را احیا کرده‌اند و در ادامه سعی شده غربیک چوبی فرمان و پدال‌های گاز و ترمز و کلاچ همانند نسخه اصلی ساخته شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد