موضوعات داغ

بدفروش ترین خودروهای تاریخ را بهتر بشناسید + فیلم

عکس مطلب اول
معمولا مجلات بزرگ و معتبر خودرویی و یا مراکز آمار جهانی، هرساله آمارهای مختلفی در مورد ماشین‌ها ارائه می‌کنند. یکی بهترین کیفیت و بدترین کیفیت را می‌سنجد، یکی پرمصرف‌ترین و کم مصرف ترین‌ها را معرفی می‌کند و یکی دیگر هم سالی یکبار پرفروش‌ترین و یا کم فروش‌ترین ماشین‌های سال را معرفی می‌کند. گاهی اوقات هم دیده‌ایم که پرفروش‌ترین ماشین‌های تاریخ صنعت خودروسازی معرفی می‌شود که این اواخر اگر اشتباه نکرده باشیم، تویوتا کرولا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های جهان در طول این سال‌ها معرفی شد. حال در این مقاله می‌خواهیم شما را با بدفروش‌ترین ماشین‌های تاریخ صنعت خودروسازی آشنا کنیم که در انتهای مطلب می‌توانید فیلم آن را مشاهده کنید، ولی قبل از دیدن فیلم بد نیست تا انتهای متن با ما همراه باشید.
خب، بدترین ماشین‌های تاریخ از نظر فروش که در فیلم معرفی شده‌اند، ولی یک خودروی دیگرهم وجود دارد که همچنان در پوشش امروزی تولید و به بازار عرضه می‌شود. شورلت ایمپالا با نام لاتین Impala، یکی از بدفروش‌ترین خودروهای جهان با تکنولوژی‌های امروزی است که DNA آن بیشتر با افراد مسن و کهنسال مطابقت دارد تا با اقشار جوان و خانواده‌ها. در حالی که 180 درجه مقابل آن شورلت "اس اس" با روحیه‌ای جنگنده و جوانپسند قرار می‌گیرد.
در اینجا صحبت از برتری شورلت "اس اس" نیست، بلکه هدف اصلی اینست که بگوییم در کنار 5 خودروی بدفروش تاریخ جهان، می‌توان شورلت ایمپالا را هم اضافه کرد، هرچند قطعا با دوامی که تاکنون داشته، فروش مطلوب‌تری نسبت به 5 خودروی بخت برگشته درون فیلم دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/30
اقا اشتباه شد
بدترین و بدفروشترین خودرو دنیا مال خودمون بود
خودرو سیناد اگه یادتون باشه😂😂😂اوج نبوغ مدیران خودرویی کشورمون
اصلا معلوم نشد کی بود چی بود چی شد کجا رفت
تو این مورد هم دردنیا رکورد زدیم😂🙌🙌
1395/8/1
نخیر اشتباه گرفتی این مافیای صنعت خودرو بودن که هیچ وقت نزاشتن خودروسازه بدبخته خصوصی بتونه کاری کنه و ورشکست شه وگرنه تاحالا چن تا خودروی اسپورت کوپه تو ایران ساخته شده بود.