موضوعات داغ

لامبورگینی‌های درشت هیکل در ژاپن! + فیلم

عکس مطلب اول
تاکنون اتفاق‌های جالب زیادی در صنعت خودروسازی افتاده است و اغلب آنان را تیونرها و یا شرکت کنندگان در مسابقات رقم زده‌اند. مثلا خیلی وقت‌ها دیده‌ایم که تیونرها از قطعات ماشین‌های مسابقه‌ای بر روی ماشین‌های اسپرت استاندارد استفاده می‌‌کنند تا اسپرت‌تر جلوه کنند و یا عموما شرکت کنندگان در مسابقات درگ برای ماشینشان موتورهای بزرگ‌تر نصب می‌کنند تا عملکرد بهتری داشته باشد. حال در ژاپن، تیونری محلی به سراغ سپرهای لامبورگینی رفته و به صورت کاملا سفارشی، اقدام به نصب آنان بر روی دو دستگاه ون تویوتا کرده است.
تیونری که از آن صحبت کردیم، طبق گفته‌ها نامی تحت عنوان S.A.D دارد که برای تقویت دو مدل تویوتا هایس ون، به سراغ مجموعه سپر و بامپرهای "لامبورگینی گالاردو سوپرلگرا" رفته و با الگوبرداری از آن، اقدام به ساخت مجموعه سپری هم اندازه تویوتا هایس کرده است. از این سپر تنها دو مدل ساخته شده و تنها بر روی همین دو مدل ون نصب شده است که یکی از آنان رینگ‌های 6 پره‌ای پهن تقریبا طلایی رنگ داشته و دیگری هم از رینگ‌های ستاره‌ای شلوغ استفاده کرده است، ولی هردوی آنان توسط لاستیک‌های کم ارتفاع اسپرت پوشیده شده‌اند.
علاوه بر ورودی‌های هوا و بامپرها، رنگ نقاشی شده بر روی بدنه این دو تویوتا هایس هم دقیقا برگرفته از لامبورگینی گالاردو سوپرلگرا است تا این ون درشت هیکل تویوتا بیش از پیش به خودروی اسپرت 10 سیلندر لامبورگینی شبیه شود.
در ادامه گروه خودروبانک فیلمی مختصر از این دو ماشین آماده کرده است که می‌توانید به تماشای آنان بنشینید.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/29
سلام.فیلمی که گذاشتین چیز دیگست.اشتباه است مربوط به این موضوع نیست
1395/7/29
فیلم که ربطی به این دوتا ماشین نداشت و تبلیغ TopGear بود
1395/7/30
این که همون ون های تاکسی ایرانه که!!