موضوعات داغ

8 کانسپت برتر سنگین وزن برای آیندگان

عکس مطلب اول
آینده را تصور کنید! ماشین خودران عجیب و غریب که در خیابان‌ کلان شهرها و روستاهای سرتاسر جهان در حال رفت و آمد هستند، راننده‌هایی که همچون مسافر در خودروهای خود نشسته و در حالی که با گوشیشان کار می‌کنند در حال رفتن به خانه و یا محل کار خود هستند. خطوط حمل و نقل ایمن جاده‌ای برقرار شده و با استفاده از دقیق‌ترین ماهواره‌های GPS و رادارهای مختلف کنترل و مدیریت می‌شوند. هوای تمیز و بدون کوچک‌ترین آلایندگی زیست محیطی توسط خودروهای الکتریکی محقق می‌شوند و دیگر تصورات که خواه ناخواه با آینده بشریت گره خورده است.
شاید در زمان حال و در عمل سخت بتوان این جور موارد پیدا کرد، اما همانطور که گفتیم بخشی از آینده ما و کره زمین را شکل خواهند داد و شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان از همین حالا دست بکار شده‌اند تا بشریت آینده‌ای را که تنها در فیلم‌های هالیوودی شاهد آن بوده است، در واقعیت هم تجربه کند. در این میان خوشبختانه همسو با صنعت خودروسازی و پیشرفت‌هایی که در ساخت ماشین‌های سواری حاصل شده است، یک کمپانی بزرگ و خلاق کامیون ساز یعنی دایملر و زیرمجموعه آن مرسدس بنز هم وجود دارند که تاکنون پیشرفت‌ها و تحولات قابل ملاحضه‌ای در صنعت سنگین وزن‌ها به وجود آورده‌اند که تنها 2 الی 3 طرح آن مربوط به همین چند ماه پیش می‌شود.
البته در اینجا قصد نداریم کمپانی دایملر را ستایش کنیم، بلکه می‌خواهیم شما را در ادامه دعوت به تماشای فیلمی تقریبا 15 دقیقه‌ای کنیم که در آن 8 طرح برتر سنگین وزن از شرکت‌های مختلف معرفی و به نمایش گذاشته شده‌اند که تماشای آن به هیچ وجه خالی از لطف نخواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/30
چرا لینک دانلود رو برا این فیلم ها قرار نمیدین؟
اینطوری مجبورم با wondershare Free YouTube Dowbloader دانلود کنم