موضوعات داغ

وقتی دزد خلاق سر صاحب موتورسیکلت کلاه می گذارد + فیلم

عکس مطلب اول
با پیشرفت‌های حاصل شده در صنعت خودروسازی و به دنبال آن هوشمندتر شدن ماشین‌های تولیدی، دزدهای اتومبیل هم هوشمندتر شده‌اند و خود را با شرایط موجود در صنعت خودروسازی و سیستم‌های ایمنی و امنیتی آنان وفق داده‌اند. نمونه‌اش چند هفته پیش در روسیه که همزمان با یکدیگر چندین دستگاه BMW خیلی راحت و ریلکس دزدیده می‌شود. حال در این مقاله هم می‌خواهیم در مورد یکی از این دزدهای باهوش صحبت کنیم، ولی دزدی که بدون برداشتن چیزی، خود را هوشمندانه از مخمصه خلاص می‌کند.
تصور کنید دزد هستید و می‌خواهید یک موتورسیکلت بدزدید. موتورسیکلت داخل کوچه پارک شده و صاحب خانه از طریق پنجره دید کامل نسبت به موتورسیکلت دارد، ولی به طور مداوم حواسش به موتورسیکلت نیست. خب شما به سمت موتورسیکلت می‌روید و وقتی فرمانش را می‌چرخانید بلافاصله شروع به آژیر کشیدن می‌کند. همگی ما بلااستثنا وقتی با این صحنه مواجه شدیم، فلنگش را می‌بندیم و از مهلکه فرار می‌کنیم، غافل از اینکه هم صاحب موتورسیکلت شما را می‌بیند و هم دوربین‌های نظارتی تصویر شما را ثبت می‌کنند.
حال تمام این داستان سرایی‌ها در بالا برای یک دزد ناشناس در مکانی ناشناس که قصد داشت یک دستگاه موتورسیکلت BMW R1200 GS را بدزدد، اتفاق افتاده و برخلاف سناریویی که ما پیچیدیم بجای اینکه فرار کند و از صحنه دور شود، نایلون دستش را بر روی فرمان می‌گذارد و کوله پشتی‌اش را در می‌آورد و چند ثانیه‌ای درون آن می‌گردد تا صحنه طبیعی جلوه کند. در این مدت صاحب موتورسیکلت از پنجره بالا دزد باهوش را زیر نظر می‌گیرد، ولی چون فردی عادی مشاهده می‌کند که به دنبال چیزی درون کیفش می‌گردد، کاری به کار آن نداشته و به داخل خانه باز می‌‌گردد. در آخر هم دزد باهوش داستان ما وسایلش را برداشته و بدون هیچ اتفاق خاصی به راه خود ادامه می‌دهد.
در ادامه می‌توانید فیلم این دزد باهوش را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/30
وای چقدر باهوش بود!!!!!!این حجم از هوش شگفت انگیزه مرسی که مارو بااین نابغه آشنا کردی خودروبانک!!!!!!
1395/7/30
خیلی چرت بود
1395/7/30
خب شما از کجا خبر دارین که دزده
شاید همینطوری بود که صاحب موتورسیکلت فکر می کرد!!!
1395/7/30
این بیچاره که چیزی ندزدید!!
1395/8/1
جدا از کجا میدونین دزد بوده؟