موضوعات داغ

انتشار اولین پیش نمایش ویدیویی از محصول جدید جیلی + فیلم

عکس مطلب اول
بعد پیش نمایشی نامفهوم در اوایل ماه جاری، اولین پیش نمایش ویدیویی از برند کاملا جدید و جنجال برانگیز جیلی یعنی "Lynk&Co" منتشر شد تا ذهن مخاطبانش را برای معرفی رسمی این محصول آماده‌تر کند.
پیش از این شرکت جیلی با انتشار تصویری پیش نمایش به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد در آینده نه چندان دور از یک برند تجاری کاملا جدید تحت عنوان "Lynk&Co" رونمایی کند که مراحل طراحی و توسعه آن با کمک ولوو سوئد انجام شده و در آن جدیدترین فن آوری‌های صنعت خودروسازی گنجانده شده‌اند.
در این رابطه باید گفت که جیلی به غیر از مشخص کردن نام، هیچگونه صحبتی در رابطه با این محصول حتی پس از انتشار پیش نمایش ویدیویی نکرده است، اما در عوض گفته که برای ساخت این ماشین به فاکتورهای مهمی همچون زیبایی در چهره، استفاده از آخرین فن آوری‌های ایمنی، عملکردی مطلوب و در آخر هم به کاهش چشمگیر گازهای آلاینده CO2 توجه ویژه‌ای شده است که احتمال هیبریدی بودن این ماشین را بسیار بالا می‌برد.
تا پیش از این هم گفته شده بود محصول جدید جیلی برمبنای رقابت با محصولات تسلا، فارادی فیوچر و دیترویت الکتریک ساخته خواهد شد که برنامه تولید خودرویی اسپرت در ذهن مخاطبان کاشته بود، ولی حالا با انتشار این ویدیو مشخص شد که محصول جنجال برانگیز جیلی چیزی جز یک خودروی "کراس اوور" نخواهد بود که با همکاری ولوو به ثمر نشسته است.
جهت اطلاع باید گفت که گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ میلادی اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود تحت نام "ولوو کارز" به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار به شرکت آمریکایی فورد نمود و شرکت خودروسازی فورد هم در سال ۲۰۱۰ میلادی ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی واگذار کرد تا حالا شرکت خودروسازی جیلی برای ساخت برند کاملا جدید خود، از کمپانی سوئدی ولوو دانش و فن آوری کسب کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/29
افرین به جیلی زده دنده پنج تخت گاز داره پیشرفت میکنه و ما داریم دنا تولید میکنیم.
1395/7/29
اینجا عکساش هست کپی از روی اسپورتیج جدید
http://www.autoexpress.co.uk/lynk-and-co/97291/lynk-co-01-suv-launches-geelys-radical-new-car-brand