موضوعات داغ

فیس لیفت میراژ در راه ایران

عکس مطلب اول
در آخرین دوره از نمایشگاه لس آنجلس که در پاییز سال گذشته برگزار شد، شرکت خودروسازی میتسوبیشی برای آغاز دور جدیدی از فعالیت‌های "میراژ" در بازارهای جهانی و تقویت بازار فروش آن، با ایجاد یکسری تغییرات در خصوصیات ظاهری و باطنی اقدام به رونمایی از نسخه‌ای فیس لیفت کرد و شش ماه بعد از آن، در بهار امسال میراژ فیس لیفت را به نمایندگی‌های خود برای ثبت سفارش و فروش تزریق کرد. حال آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در کشور،تصمیم دارد این نسخه فیس لیفت را بزودی وارد کشور کند و بجای مدل‌های فعلی به مشتریان تحویل دهد، حال در ادامه قصد داریم مختصر صحبتی در رابطه با این ماشین کوچک، اما جسور داشته باشیم.
در مبحث طراحی ظاهری همانطور که می‌بینید، از یک طراحی بهتر و عامه پسندانه‌تری برای شکل گیری چهره "میراژ" استفاده شده که می‌توان در این میان به یک جلوپنجره مشبک زیباتر با حاشیه کرومی، کاپوتی بهبود یافته با خطوطی آیرودینامیکی بر روی آن، چراغ‌های پیشانی پیشرفته‌تر و در نهایت یک مجموعه سپر دوباره طراحی شده اشاره کرد که توسط خطوط و قسمت‌هایی کرومی رنگ تزیین شده است. در بخش عقبی کابین هم شاهد یک اسپویلر ثابت سقفی و چراغ‌های تمام LED خطر هستیم که یقینا بسیار بهتر از مدل‌های فعلی از آب درآمده است.
هم قطار با تغییرات خارجی بدنه، فضای داخلی کابین هم دستخوش تغییرات خوبی شده که در این خصوص می‌توان به غربیلک جدید فرمان، یک خوشه ابزار تجدید نظر شده با اثاله و لوازم داخلی جدید، یک سیستم صوتی 300 وات "راکفورد- فوسگاتو" و همچنین یک سیستم سرگرمی چندرسانه‌ای با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و آندروید اشاره داشت.
قدرت مورد نیاز این خودروی هاچ بک میتسوبیشی هم به کمک پیشرانه‌ای 1.2 لیتری سه سیلندر با میل بادامک‌های تغییر یافته تامین می‌شود که توان تولید حداکثر قدرتی 78 اسب بخاری (58 کیلووات) و گشتاوری 100 نیوتن متری را دارد، ولی براساس گفته میتسوبیشی، اندکی به مقدار صدای تولیدی موتور افزوده شده که با عایق بندی بهتر کابین این مشکل تا حدودی برای سرنشینان برطرف شده است.
علاوه بر پیشرانه، میتسوبیشی میراژ به سیستم‌ها و بروزرسانی‌های دیگر فنی هم مجهز شده که یک سیستم تعلیق جدید با کمک فنرهای پیستونی قوی‌تر، ترمزهای دیسکی بزرگ‌تر به همراه سیستم ترمز ضدقفل ABS ، هفت کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری و در نهایت یک سیستم کنترل فشار تایرها بخشی از سیستم‌های جدید بکار رفته در این هاچ بک کوچک میتسوبیشی هستند.
قطعاً با رونمایی از این خودرو توسط آرین موتور، در خودروبانک اطلاع رسانی کامل تری خواهیم داشت.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/1
آخه مي گن ميراژ ژاپني نيست و توليد سنگاپوره
1395/8/1
عزيزم ميتسو يك برند ژاپنيه . اما آرين موتور و در كل شركت هاي ايراني مي گردن دنبال ارزونترين محصولات براي واردات كه موقعي رسيد به گمرك ايران قيمت معقولي داشته باشه . به همين خاطر از توليدات سنگاپور و تايلند و ... وارد مي كنن .
هرچند باز همينا هم با قيمت بالايي به دست مشتري ايراني فلك زده و بدبخت مي رسه .
1395/8/1
میراژ ساخت ژاپن و منتاژ تایلند هست و از همون کیفیت بقیه محصولات میتسوبیشی برخوردار هست اگه مشین خوبی نبود در آمریکا و اروپا فروش نمی کرد ...
1395/8/1
سنگاپور نه تایلند. درسته! اما این به کیفیتش لطمه نمی زنه چون مونتاژه
1395/8/1
شما رو هر کی میپرستید حرفهای قرن نوزدهمی نزنید.تویوتا تو پاکستان ماشین تولید میکنه پس تویوتا پاکستانی هست؟؟؟؟کمی مطالعه ضرری به کسی نرسانده
1395/8/2
میتوبیشی هایی که به خاورمیانه میفرستن تولید تایوان و تایلندن.
در دنیای امروز مهم نیست که فلان محصول تولید کجاس. مهم برند و استاندارهای شرکته. همین میتسوبیشی های ایران تمام قطعاتشون ژاپنی ان و از نظر کیفیت حرفی درشون نیست، هرچند مونتاژ تایلند یا تایوان باشن.
این بحثای پیش پا افتاده و بازاری مال قدیماس. گول این چیزا رو نخورید که یه عده میگن.
1395/8/2
خدا کنه تولید سنگاپور باشه
قطعا استاندارد های تولید سنگاپور از ژاپن بیشتره
توی خود ژاپن ماشین های با کیفیت پایین برای مردم خودشون زیاد می زنند، ولی سطح زندگی سنگاپوری ها اصلا با ژاپن قابل قیاس نیست!!
1395/8/3
هممون میدونیم که سنگاپور خیلی خیلی کشور پیشرفته ای هستش.
1395/8/1
آقا مرتضی برادر مطمئن باش که کیفیت تولید و مونتاژ این هاچبک تحت نظر مستقیم میتسوبیشی ژاپن هست. میتسوبیشی نمیذاره آبروی 80 سالش به باد بره... ای کاش مسئولین و خودروسازی ما که دست زالو رو از پشت بستن یکم به فکر مردم بودن و این خودرو رو تولید انبوه میکردن نه فرانسه ای که 70 درصد دولتش حامی اسرائیله که با تقی و توقی میزنن زیر قولشون...
1395/8/1
میتسوبیشی داره تنها ایرادش که ضعف طراحی بود رو برطرف میکنه.اوتلندر که محشر شده و حالا میراژ
برای خانم ها و داخل شهر بهترین ماشین هست با مصرفی بی اندازه پایین
1395/8/1
این مسخره ترین حرفه.گیریم سنگاپور باشه هیچ فرقی نمیکنه تو داری میتسوبیشی میخری .چه امریکا چه ژاپن یکیه هر جا که تولید شده باشه.
1395/8/2
سلام.. کسی قیمت داره
1395/8/4
قیمت این مدل در مراسم رونمایی 77.8 میلیون تومان اعلام شد که با شرایط اقساطی 12 ماهه بدون کارمزد و 24ماهه با سود 16 درصد نیز قابل انتخاب است