موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اقساط تندر 90 ایرانخودرو

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایرانخودرو به منظور سهولت در خرید تندر 90 تیپ E2، از شرایط فروش نقد و اقساط آن به قیمت پایه 47 میلیون و 352 هزار تومان خبر داد.
در این طرح فروش به طور خیلی خلاصه آمده است که گروه خودروسازی ایرانخودرو به منظور سهولت در خرید این ماشین، سه نوع پیش پرداخت 23 میلیون تومانی، 19 میلیون و 550 هزار تومانی و در نهایت پیش پرداختی 19 میلیون و 910 هزار تومانی را در نظر گرفته است.
در این بین به نظر می‌رسد که پیش پرداخت 23 میلیون تومانی برای فروش نقدی محصول باشد که مابقی هزینه خرید به هنگام تحویل خودرو از مشتری دریافت می‌شود.
دو پیش پرداخت دیگر 19 میلیون تومانی هم به نظر می‌رسد برای شرایط فروش اقساطی باشد، به این خاطر که روش بازپرداخت هزینه نهایی در 4 چک شش ماهه و 6 چک شش ماهه خلاصه شده است.
جهت اطلاع از جزییات این طرح هم می‌توانید به یکی از شعب ایرانخودرو در سراسر کشور مراجعه کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/3
گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور سهولت جهت چپاول ملت شرایط ویژه جهت خرید تندر90( 10 میلیون تومانی که قرار بود بده) به قیمت 47 تومن در خدمت مردم مظلوم میباشد! نامسلمان روت میشه اینقدر از مردم پول بگیری:ar! :ar!
1395/8/4
مشخصه که هدف بازار این محصول چه کسانی هستند و متاسفانه حق انتخاب زیادی هم ندارند ، این محصول هم میخرن به امید اینکه بجای محصول ایرانی یا چینی بخیال خودشون محصول اروپایی را در این رنج قیمت خریده باشند .
تا زمانیکه خود خریدارن طلب از تولید کننده نکنن مطمئنا تولید کننده همین میشه که هست ، محصول قدیمی ، با کیفیت کمتر از زمان تولید اولیه ، قیمت چند برابر واقعی ، این تاوان سر بزیری مصرف کنندست و جای هیچ دلسوزی نداره بنظرم
1395/8/4
10میلیون تقسیم بر 3500 میشه حدود 3هزار دلار.....من یه شما 3هزار دلار میدم و یه بلیط هواپیما به دیترویت مهد تولید ماشین در آمریکا اگه شما تونستی با این پول یه ماشین صفر بخری یا حداقل اجاره کنی برگرد بیا ایران من سند تمام اموال رو یه نامت بزنم.
1395/8/4
47 میلیون چند دلار میشه؟ چه ماشینایی میشه باهاش خرید آقای دانیال کارمند عزیز ایرانخودرو!
1395/8/5
دیترویت؟! مگه هنوز چیزی اونجا تولید میشه؟!؟! برادر بیدار شو دیگه از اون شهری که رکورد بیشترین نرخ رشد اقتصادی رو داشت خبری نیست. ضمن اینکه بیا من با لنج ببرمت کیش نمیخواد تا آمریکا هم بری ....
1395/8/7
۴۷ میلیون ۳ هزار دلار بیسواد بدبخت میشه ۱۳ هزار دلار که میشه باهاش اکسنت و هزاران ماشین دیگه خرید بیسواد
1396/7/4
بده من بلیطو پولو دمتم گرم خیلی لطف میکنی خخخخخ فقط مث بالاسریات دروغ نگی با احساساتم بازی کنی خخخخخ