موضوعات داغ

آفرود نوردی با تویوتا تاکوما TRD + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا در پشت برند تاکوما، بهمن ماه سال گذشته از نسخه‌ای ویژه برای مسیرهای آفرودی با کد اختصاصی TRD Pro پرده برداری کرد، حال گروه خودروبانک برای نشان دادن قابلیت های بالای این ماشین، فیلمی حدودا 15 دقیقه ای برای شما در انتهای مطلب بارگذاری کرده که آفرود نوردی تویوتا تاکوما TRD Pro را نشان می دهد.
جهت اطلاع، تویوتا تاکوما TRD Pro در نسخه‌ای دو کابین با دو محور محرک جلو و عقب عرضه می‌شود که در طراحی میراث پدران خود را حفظ کرده است، ولی برای اینکه قابل تشخیص و تفکیک باشد و از طرفی دیگر هم به بهبود خاصیت آفرودی آن کمک شده باشد، از رینگ‌هایی 16 اینچی آلیاژی مستحکم، ورق‌های آلومینیومی در جلو، چراغ‌های پروژکتور و مه شکن با قاب اطراف مشکی رنگ، چراغ‌های مخصوص روز و در آخر هم از لاستیک‌های مخصوص تمامی سطوح زمین استفاده شده است.
در داخل کابین هم شاهد یک طراحی منحصر به فرد هستیم که از روکش‌های چرمی بر روی فرمان، یک سیستم سرگرمی جدید موسوم به Entune، تشک‌های جدید روی صندلی‌ها و یک صفحه نمایشگر جدید 4.2 اینچی با قابلیت نمایش شیب سنج در کنار دیگر تجهیزات استاندارد بر روی این خودرو استفاده شده است.
قدرت مورد نیاز برای غلبه بر سطوح مختلف جاده هم توسط پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل تامین می‌شود که می توان 278 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور را از آن استخراج نمود. نیروی تولیدی هم توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به دیفرانسیلی لغزش محدود الکترونیکی و سپس به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌شود. از آنجایی هم که این خودرو برای مسیرهای آفرودی طراحی شده است، طراحان آن از شوکرهای بای پس FOX 2.5 و سیستم تعلیق ارتقا یافته 1 اینچی استفاده کرده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/7
لایک ب تویوتا