موضوعات داغ

دیداری کوتاه با سریع‌ترین سدان جهان + فیلم

عکس مطلب اول
در حال حاضر نسخه P100D از تسلا مدل S که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، به عنوان سریع‌ترین وسیله نقلیه چهار درب شناخته می‌شود. این چیزی است که شرکت کنندگان "درگ تایمز" عنوان کرده‌اند و اکثر آنان سرعت و قدرت تسلا مدل S را از نزدیک درک کرده‌اند.
برای اثبات این فرضیه، دو مدل تسلا مدل S برای انجام مسابقات درگ آماده شده‌اند و برای شارژ آنان، یک ژنراتور صنعتی 150 کیلووات ساعتی (برابر با 5 ایستگاه شارژ تسلا) را پشت یک کامیون گذاشته‌اند تا پس از مدت کوتاهی باتری‌های تسلا P100D کاملا شارژ شده و آماده رقابت با حریفان خود شود. برای آزمودن این خودرو، محصولاتی همچون شورلت کوروت Z06، دوج چلنجر هلکت، نیسان GT-R، شورلت کامارو و همچنین کادیلاک CTS-V به خط شده‌اند که در تمامی رقابت‌ها محصول قدرتمند تسلا سربلند بیرون آمده است.
بهترین عملکردی که تسلا مدل S به نمایش گذاشته است، حداقل زمان 10.76 ثانیه‌ای با حداکثر سرعت 196.9 کیلومتر بر ساعتی است که یک رکورد جدید در میان تمامی ماشین‌های چهار درب و خودروهای شهری برقی به حساب می‌آید. رکوردی که حتی روی دست پاگانی هوایرا هم زده است.
در واقع نسخه P100D از تسلا مدل S به باتری‌های 100 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی قدرتمند مجهز شده است که قدرت را به هرچهارچرخ ماشین ارسال کرده و باعث دستیابی به شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای در سطوح خشک و شتاب 2.7 ثانیه‌ای در سطوح مرطوب شده است.

در ادامه می‌توانید فیلم درگ تسلا مدل S با دیگر خودروهای ذکر شده را تماشا کنید.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/7
واقعا تسلا بدجور موی دماغ تمام خودرو سازی دنیا شده چه حالی میده سوار این ماشین باشی و با اوانتادرو سوپر ولوچه 2016 کل کل بندازی و سر آخر تو جاده با این شتاب سرسام آور لامبو رو محو کنی