موضوعات داغ

ارزان‌ترین ماشین‌های 8 سیلندر را بشناسید

عکس مطلب اول
همه ما به داشتن ماشینی اسپرت یا شاسی بلند با یک پیشرانه‌ای 8 سیلندر قدرتمند علاقه داریم، ولی با فاصله گرفتن از شرایط موجود در بازار خودروی کشور، برای خارجی‌ها نیز خریدن یک ماشین 8 سیلندر تاحدودی مشکل به نظر می‌رسد و عموما اقشار متوسط به بالای جامعه هستند که توان خرید برخی از آن‌ها را دارند، حال در این مقاله می‌خواهیم 5 خودروی هشت سیلندر را برایتان معرفی کنیم که دارای پایین‌ترین قیمت برای خرید هستند.

فورد موستانگ فست بک


1- فورد موستانگ GT فست بک
این ماشین با لقب "فست بک"، در بازار به قیمت 43 هزار یورو عرضه می‌شود که در سینه خود پیشرانه‌ای هشت سیلندر 5 لیتری با قدرتی 415 اسب بخاری دارد. در مقایسه با مدل‌های آمریکایی فورد موستانگ، این مدل تقریبا 20 اسب بخار قدرت کمتر و یا در مقایسه با مدل شلبی GT350 تا حدود 90 اسب بخار قدرت کمتری دارد، ولی در عوض 5 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به نسخه انگلیسی فورد موستانگ GT دارد.

شورولت کامارو SS


2- شورلت کامارو SS
برای به حرکت درآوردن کامارو 2016، شورلت چندین پیشرانه مختلف در نظر گرفته که به اختیار مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود. حال قدرتمند‌ترین گزینه موجود همان پیشرانه مورد نظر ما، یعنی یک موتور 6.2 لیتری LT1 هشت سیلندر V شکل است که برگرفته از شورلت کوروت C7 بوده و می‌تواند حداکثر 455 اسب بخار قدرت و 617 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای داشتن این ماشین می‌توانید تقریبا 3 هزار یورو بیشتر از فورد موستانگ هزینه کنید تا صاحب یک دستگاه شورلت کامارو SS هشت سیلندر به ارزش 45 و 900 هزار یورو شوید.

اینفینیتی QX70


3- اینفینیتی QX70S Premium 5.0
گزینه‌های خرید یک ماشین هشت سیلندر ارزان تنها به خودروهای اسپرت و عضلانی ختم نمی‌شود و در این بین یک شاسی بلند هشت سیلندر ارزان قیمت از شرکت خودروسازی اینفینیتی ژاپن هم داریم که قیمت 70هزار و 100 یوروی دارد و در مقایسه با رقبای خود بهترین گزینه موجود تلقی می‌شود. این ماشین در زیر کاپوت خود از پیشرانه‌ای هشت سیلندر به حجم 5 لیتر سود می‌برد که به جعبه دنده‌ی انتقال متداوم CVTCS مجهز شده و به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده حدود 19.2 لیتر سوخت از باک طلب می‌کند.

مرسدس بنز E500 کوپه


4- مرسدس بنز E500 کوپه
معمولا محصولات مرسدس بنز قدری گران هستند، ولی خب برای اینکه لیست 5تایی‌هایمان تکمیل شود، ارزان‌ترین خودروهای هشت سیلندر را درون لیست جای داده‌ایم که مرسدس بنز E500 کوپه با قیمتی 71 هزار و 697 یورویی هم فرصت حضور در این لیست را پیدا کرده است. با پرداخت این هزینه، در عمل خودرویی کوپه اصیل خواهید داشت که پیشرانه هشت سیلندر 4.7 لیتری آن نیرویی 402 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری در اختیارتان قرار خواهد داد تا با آن بتوانید به شتاب 4.8 ثانیه دست پیدا کنید.

لکسس RC-F


5- لکسوس RC F
موتور 5.0 لیتری V8 جدید RC-F با سود بردن از سیستم تزریق مستقیم سوخت ارمغانی برای مصرف کنندگان این محصول به شمار می‌رود که می‌تواند نیرویی450 اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور 518 نیوتن‌متری تولید کند تا در کنار بدنه سبک خودرو، موجب رقم خوردن شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 270 کیلومتر بر ساعتی شود. این خودرو هم در میان ارزان قیمت‌ترین ماشین‌های هشت سیلندر، به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی لیست شناخته می‌شود و در بازار اروپا با قیمت 74 هزار و 900 یورو به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/7
بنز و لکسوس با قیمت 71 و 74 هزار دلار ارزون محسوب میشن!!!؟؟
اتفاقا اگه بخوایم حساب کنیم چندتا ماشینی که باید اسمشون تو این لیت میبود رو ننوشتین مثلا پیکاپ دوج رام فورد اف150 شورلت سیلورادو شورلت کوروت دوج چلنجر هیوندای جنسیس تویوتا توندرا
تو این لیست به جز اون موستانگ و کامارو دیگه بقیه ارزون حساب نمیشن
1395/8/8
هیچ کدومش به پای کامارو نمیرسه ....دوستان از همه نظر میگم منظورم سرعت نبود.
1395/8/8
آشغالترین خودرو تاریخ در جهان ماشینهای ایران بدون ایمنی و کیفیت
1395/8/10
عــــــــــه یه ماشین پرقدرت یادش رفت بزاره تو لیست
پراید صبا با ۶۴ اسب بخار و شتاب ۲۰ ثانیه و قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰😝
1395/8/11
ارزون ترینشون بلیزره😂😂😂😂
هشت سیلندر موتور ۵.۷ تا ۶.۶ لیتر
قیمت ۲۰ الی ۵۰ میلیون😁😂
1395/8/12
خدا شفات بده