موضوعات داغ

10 خودروی قابل اعتماد برای آمریکایی‌ها

عکس مطلب اول
مجله "کانسومر ریپورتز" طی آخرین تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که در زمینه‌ی صنعت خودروسازی انجام داده است و به نظر می‌رسد تنها بازار آمریکا را در نظر گرفته باشد، به تازگی لیستی از 10 خودروی قابل اعتماد برای مصرف کنندگان ارائه کرده که در ادامه به طور خلاصه در مورد آنان صحبت خواهیم کرد.
برای آشنایی بهتر شما با مجله "کانسومر ریپورتز"، باید گفت که این مجله در آمریکا و با نام رسمی "Consumer Reports" فعالیت خود را از سال 1936 میلادی آغاز کرده است و عمده فعالیت‌های خود را بر روی مصرف کنندگان، آموزش‌های عمومی و حمایت از آنان معطوف کرده است که حوزه مشخصی نداشته و در تمامی زمینه‌ها اگر مصرف کننده حضور داشته باشد، ورود پیدا می‌کند. در تمام زمینه‌های فعالیت این مجله، تاکنون 7 میلیون مشترک برآورد شده است که با این مجله همکاری مستقیم و غیرمستقیم دارند. جالب است بدانید هزینه تست‌های سالیانه این مجله برابر با 25 میلیون دلار عنوان شده است.
به بحث اصلیمان برگردیم، به 10 خودرویی رسیدیم که از دید مخاطبان مجله کانسومر ریپورتز بیشترین قابلیت اعتماد را دارند، حال ما هم به ترتیب با در نظر گرفتن اهمیت (شماره گذاری شده) جایگاهی، آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.
1- کادیلاک اسکالاد

کادیلاک اسکالاد

2- فورد فوکوس

فورد فوکوس

3- جیپ رنگاد

جیپ رنگاد

4- شورلت سابربن / جی ام سی یوکان XL

شورولت سابربن

5- کرایسلر 200

کرایسلر ۲۰۰

6- تسلا مدل X

تسلا مدل X

7- فیات 500L

فیات ۵۰۰

8- فورد فیستا

فورد فیستا

9- دوج رم 2500

دوج رم

10- شورلت تاهو / جی ام سی یوکان

شورولت تاهو


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/8
خداییش ببین اونا چه ماشینایی دارن و رقابت میکنن اون وقت ما میشینم سر اینکه جک بهتره یا لیفان یا چری و اینجور آشغالا بحث و جدل میکنیم .واقعن دلم میسوزه برای خودم و مردممون
1395/8/8
Daghighan ina 10 khodro gheyre ghabel etmad az nazare consumers bode least b mani kamtarine
1395/8/10
همونطور که دوستمون امیذ آقا فرمودند اینا غیر قابل اعتمادترین خودروها هستن.