موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر سری 70 تمامی ستاره‌های ایمنی را درو کرد! + فیلم

عکس مطلب اول
سازمان ایمنی استرالیایی ANCAP در آخرین تست‌های ایمنی خود به سراغ تویوتا لندکروزر سری 70 ویرایش شده رفته است تا سطح ایمنی آن را بسنجد.
به سال 1984 میلادی بازگردیم، شرکت خودروسازی تویوتا در این سال به مناسبت سالگرد 25 سالگی برند "لندکروزر"، سری 70 را جایگزین سری 40 می‌کند تا اینکه پس از گذشت تقریبا 32 سال، همچنان شاهد استمرار تولید این برند در جهان باشیم. تولید لندکروزر سری 70 که از آن به عنوان یک افسانه تمام نشدنی یاد می‌شود، تقریبا در اقسا نقاط جهان متوقف شده و حالا دیگر نسل‌های جدید آن به بازار عرضه می‌شود، ولی یک کشور وجود دارد که همچنان به تولید این خودرو استمرار می‌روزد.

تویوتا لندکروزر

استرالیا، تنها کشوری است که همچنان تویوتا لندکروزر سری 70 را با یکسری بروزرسانی‌ها و در دو مدل شاسی بلند چهار درب 76 و وانت لندکروزر 79 تولید و به بازار عرضه می‌کند، حال نسخه وانت تویوتا لندکروزر سری 70 در آخرین تست‌های صورت گرفته توسط سازمان ایمنی ANCAP، موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی و همچنین دریافت 35.75 امتیاز از مجموع 37 امتیاز شده که بخش مهمی از آن به خاطر بروزرسانی‌ها و نصب سیستم‌های جدید ایمنی و امنیتی بوده است.
با وجود اینکه قدمت سری 70 به دهه 80 میلادی برمی‌گردد، ولی برای آن کیسه‌های هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ایربگ‌های زانویی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک ترمز، سیستم کروز کنترل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و در آخر هم سیستم کمک حرکتی در سربالایی‌ها در نظر گرفته شده است تا 5 ستاره ایمنی بر سینه آن چسبانده شود.
در ادامه می‌توانید فیلم مربوط به تست ایمنی تویوتا لندکروزر سری 7 استرالیایی‌ها را تماشا کنید تا به قدرت و غظمت تویوتا لندکروزر سری 70 پی ببرید.




نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/10
نسل دوست داشتنیه تویوتاست
جدا از بحث ایمنی همیشه دوست داشتم یه لندکروز سری 70 داشته باشم .
1395/8/11
یادش بخیر من اهل آذربایجان غربی هستم یه زمانی بیشتر تویوتا های 2f و3f ایران تو منطقه غرب ایران بود چون همه جا کوه و دره بود و مردم عاشقش بودن .
یه بار تو برنامه تخته گاز هر بلایی سر تویوتا آوردن اما بازم کار میکرد سوزوندن ، از ساختمون انداختن پایین ، تو دریا غرقش کردن ...بازم روشن میشد و راه میرفت
1395/8/10
تویو تا مرگ نداره
1395/8/10
ولی خیلی پوکید
1395/8/10
ابالفضل!
1395/8/10
لایک
1395/8/10
جدای از بحث اینکه تویوتا با کیفیتش مطرحه
ولی هر کار کنی قسمت بارش بی نهایت ساده درست شده و اصلا با جلوی ماشین هماهنگی نداره
1395/8/12
این ماشینی که شما میبینید در اصل نمونه ساخته شده در استرالیا هست و از سی سال پیش تا الان هر چند وقت تغییرات کمی در ظاهرش میدن و بازم تولید میکنن چون مردم استرالیا عاشق این ماشین هستند
چند سال پیش هم به اسم تویوتا 4.5 از استرالیا به ایران اومد و برای مرزبانی نیروی انتظامی استفاده میکردن اما تعدادی رو هم در بازار آزاد فروختن البته به صورت خیلی محدود
در استرالیا با موتور توربو دیزل فروخته میشه ...
1396/3/12
سلام دوستان این وانت لندکروزها ۴.۵ که مدل ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ با همون ظاهر قدیمی هستن تولید فقط استرالیا هست؟!