موضوعات داغ

کاروان هیوندای برای نمایشگاه "سما"

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی اتومبیل "سما (SEMA)"، مکانی اختصاصی برای خودروهای اسپرت و خشن است که از سال 1963 میلادی، همه ساله در لاس وگاس آمریکا برگزار شده و شرکت‌های تولیدی و تیونرهای مطرح صنعت خودروسازی محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند. حال کمپانی خودروسازی هیوندای هم دو سه سالی می‌شود با تقویت محصولات اساسی خود، مجوز ورود به این نمایشگاه را دریافت می‌کند و اخیرا هم دو مدل هیوندای ولوستر و سانتافه را معرفی کرده است، حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی سما، این خودروساز تصاویری تکمیلی و واقعی از محصولات خود ارائه کرده است که در گالری تصاویر می‌توانید شاهد آنان باشید.

هیوندای ولوستر

صحبتی هم در مورد محصولات این خودروساز برای نمایشگاه سما داشته باشیم، اول از همه باید گفت که برای تولید نیروی عظیم 1040 اسب بخاری در شاسی بلند سانتافه، هیوندای از پیشرانه ای شش سیلندر 3.8 لیتری استفاده کرده که آرایش های متفاوت توربوشارژرهای آن باعث شده حداکثر نیرویی 2.7 بار برای انتقال هوا به داخل سیلندرها ایجاد شود. از طرفی دیگر هم برای تولید و تحمل این نیروی بزرگ، نصب کانکتورهای منحصر به فرد اسکارت، پیستون های جدید تقویت شده، میله های اتصال قوی تر، بروزرسانی واحد پردازشگر (ECU) و... در دستور کار قرار گرفته است.

هیوندای ولوستر

دیگر خودروی هیوندای برای نمایشگاه سما هم از نوع ولوستر، ولی با قدرت موتور 845 اسب بخار است که حالا با لقب " Gurnade" در انتهای نام خود شناخته می‌شود. قدرت موتور هم طبق گفته‌ها، از یک موتور چهار سیلندر به شدت تقویت شده تامین می‌شود که برای آن اینترکولرهای جدید، سیستم اگزوز اسپرت، قطعات اضافی موتور و در نهایت یکسری بروزرسانی‌ها برای ECU موتور در نظر گرفته شده است تا مقدار قدرت تولیدی این موتور را به حداکثر 845 اسب بخار برساند.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/10
اسم تیونرش bisimoto هست که کارش خیلی درسته و قدرتای عجیبی از ماشیناش می گیره .نمونش هوندا اودیسه ون که بالای 1000 اسب داره .کلا من از کارای bisimoto خیلی خوشم میاد تو پرفورمنس یکی از بهترین هاست.