موضوعات داغ

تحویل پریوس های پلاک شده توسط ایرتویا

عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند پس از استقبال بی نظیر از پیش فروش خودروی مدرن پریوس، هم اکنون با فرا رسیدن زمان تحویل آن، طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شرکت ایرتویا فرایند شماره گذاری، پلاک و تخصیص تویوتا پریوس به مشتریان محترم نسبت به اولویت ثبت نام در حال انجام می باشد.
در حال حاضر نیز فروش تویوتا پریوس با شرایط بسیار متنوع شامل انواع روش های نقدی و اقساطی در بخشنامه جدید ایرتویا موجود و قابل خریداری می باشد و علاقه مندان می توانند تیپ B و C پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 142و 148 میلیون تومان خریداری نمایند.
با نگاهی به بخشنامه جدید ایرتویا می توان به بیمه بدنه رایگان جهت خرید نقدی و وام خرید خودروی پریوس تا سقف ۷۰ میلیون تومان برای خرید های اقساطی اشاره نمود که شرایط اقساطی خودروی پریوس برای هر کدام از تیپ ها به انواع کوتاه مدت (دو مرحله ای تا ۹ ماهه) بدون بهره و بلند مدت ( ۱۲ تا ۲۴ ماهه) با کارمزدهای ۱۲% تا ۱۸% نیز در بخشنامه جدید اضافه شده است.

همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .

مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس

با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت محترم حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروی پریوس به جدول زیر مراجعه نمایید.

شرایط فروش تویوتا پریوس

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/11
با این که ماشین بسیار خوبی است از لحاظ فنی ولی به هیچ عنوان تاکید می کنم به هیچ عنوان ظاهرش رو نمی تنم هزم کنم به نظرم خیلی قیافش یه طوریه
1395/8/11
هضم داداچ!
1395/8/12
اگه داخلش رو ببینی تعجبت دوچندان میشه
1395/8/11
ظاهر خودرو یک امر سلیقه ای هست و قرار نیست همه خودرو هارو همه به پسندن یا یک عده فکر می کنن چون به سلیقه اونا نمی خوره پس به سلیقه هیچکس نمی خوره و معیار زیبایی اونا تعیین می کنن . به نظر من ظاهر پریوس فوق العاده زیبا و استثنایی هست و واقعا از دیدن زیباییش سیر نمیشم مبارک اونایی باشه که بهترین انتخابو تو خرید خودرو کردن
1395/8/11
اخه من نمیفهمم اصلا ماشین عالی خوب از همه لحاظ دو تا اپشن هم که نداره هیچ چرا اینقدر قیمت اش بالاس اخه دارن با پنه سر میبرن ایرتویا
1395/8/12
هزم؟! شما به همون ظاهر بچسبی بهتره