موضوعات داغ

10 خودروی پرفروش الکتریکی در سال 2016

عکس مطلب اول
در بین مخاطبان بخصوص اروپایی‌ها، اتومبیل‌های الکتریکی کم کم دارند جای خود را پیدا می‌کنند و آمار فروششان هم بیانگر این است که مردم در این چند سال اخیر با رشد قابل توجه سیستم‌های الکتریکی و باتری‌های ذخیره سازی، نگرشی بهتر نسبت به خودروهای الکتریکی پیدا کرده‌اند. حال ما هم قصد داریم در ادامه مطلب به شما 10 خودروی الکتریکی بازار را معرفی کنیم که تاکنون بیشترین آمار فروش در سطح جهان را داشته‌اند.
خودروهای الکتریکی همانند شمشیر دولبه، هم می‌توانند برای مخاطبان خوب باشند و هم می‌توانند آن‌ها را کلافه کند. در دنیای امروز بخصوص برای اروپایی‌ها، خرید یک ماشین الکتریکی بسیار مقرون به صرفه‌تر از یک اتومبیل بنزینی یا دیزلی خواهد بود، زیرا بحران آلایندگی کمتری ایجاد کرده و همچنین قیمت انرژی مصرفی آن بسیار ارزان‌تر از سوخت‌های فسیلی تمام می‌شود، پس برای کسانی که اقتصاد سوخت و هزینه‌های آن برایش مهم است می‌تواند بسیار کاربردی باشد. هرچند کشورهای مختلف برای این نوع خودروها شرایط ویژه‌ای در نظر می‌گیرند تا مردم به خرید آن‌ها تحریک شوند.
از طرفی دیگر هم ماشین‌های الکتریکی بازدهی بسیارکمتری دارند و شارژ مجدد باتری‌های آنان هم گاهی اوقات به 10ساعت زمان نیاز دارد که برای کسانی که زیاد ازماشین استفاده می‌کنند و یا می‌خواهند سفرهای خارج از شهری بروند، می‌تواند بسیار مشکل ساز و کلافه کننده باشد. به هرحال در این دنیا هرچیزی مزیت‌ها و معایب‌های خودش را دارد که بررسی و انتخاب آنان برعهده مشتری است. ولی خب بهترین انتخاب می‌تواند خودروهای هیبریدی بدون استرس اتمام شارژ باتری‌ها باشند.
حال با تمام این تفاسیر، در ادامه لیستی از ماشین‌های الکتریکی آماده کرده‌ایم که بهترین آمار فروش در سال 2016 را به خود اختصاص داده‌اند و به ترتیب شماره گذاری شده‌اند:
1- بی ام و i3
2- تسلا مدل S
3- فولکس واگن e-up
4- نیسان لیف
5- تسلا مدل X
6- فولکس واگن e-Golf
7- کیا سول EV
8- رنو Zoe
9- فورد فوکوس الکتریک
10- نیسان e-NV200 کمبی

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/13
پس تویوتا پریوس کوش؟؟؟؟؟؟؟؟
همش میگن پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا پس چرا اینجا نیست؟؟؟؟؟
1395/8/13
پریوس هیبریده خودت هم اشاره کردی، اینا تمام الکتریک هستن فقط برق و باتری
1395/8/14
دوست عزیز تویوتا پریوس هیبریدی شارژی نیست.برای همین توی این لیست قرار نداره.یعنی منبغ برق از طریق ترمز گرفتن شارژ میشه.نه با انرژی الکتریکی مستقیم.چیزی که دنیات قبول داره رو زیر سوال نبر
1395/8/14
برادر من اون هیبریدیه که تلفیق دو موتوره اینا تمام برقین
1395/8/14
(در ادامه لیستی از ماشین‌های الکتریکی آماده کرده‌ایم که بهترین آمار فروش در سال 2016 را به خود اختصاص داده‌اند و به ترتیب شماره گذاری شده‌اند)