موضوعات داغ

خودروهای کن بلاک و رایان ترک در نمایشگاه SEMA

عکس مطلب اول
دو متخصص دریفت برتر خودروهای قدرتمند خود را در نمایشگاه SEMA Show سال 2016 به نمایش می گذارند. این دو نفر کسی نیستند جر کن بلاک و رایان ترک.
در نمایشگاه امسال کن بلاک خودروی بسیار قدرتمند خود با نام Hoonicorn V2 را آورده است که به تازگی در فیلم پیک پیک نیز که در ادامه‌ی سری ویدئو‌های Gymkhana ساخته شده است به نمایش پرداخته بود.
خودروی هونیکورن اولین بار در ویدئو کیلیپی که در خیابان های لس آنجلس گرفته شده بود رونمایی شد و حالا مدل V2 یک نسخه‌ی هشت سیلندر خورجینی است که به دو عدد توربوشارژر و سیستم تزریق متانول نیز مجهز شده است. چنین مشخصاتی قدرت این خودرو را به ۱۴۰۰ اسب بخار رسانده است. خودروهای بسیار کمی در نمایشگاه SEMA وجود دارند که می‌توانند با این خودروی مخصوص ساخته شده برای دریفت رقابت کنند.

تویوتا GT86 با موتور فراری

شاید تنها خودرویی که می‌تواند در زمینه‌ی دریفت کردن با هوریکورن V2 رقابت کند خودروی تویوتا جی تی ۸۶ رایان ترک باشد که به موتور فراری ۴۵۸ مجهز شده است. این خودرو که ساخت آن دقیقا همزمان با برگزاری نمایشگاه به اتمام رسید دقیقا همان هیولایی است که انتظار آن را داشتیم. زمانی که موتور این خودرو دور میگیرد خیلی سخت است که بتوان خودرویی به جذابی این مدل پیدا کرد.
کن بلاک و رایان ترک دوستان یکدیگر هستند و شاید از علاقه‌ی طرفداران برای دیدن این دو راننده در یک ویدئوی مشترک در کنار یکدیگر با خبر باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد