موضوعات داغ

موضوعات داغ نمایشگاه سما

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی "سما" واقع در لاس وگاس آمریکا، مکانی مشخص برای گرد آمدن خودروهای تقویت شده است که هرساله برگزار شده و جالب‌تر از آن، بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی و تیونینگ هم در این مراسم شرکت می‌کنند که همین موضوع اهمیت بالایی به نمایشگاه "سما" داده است.
به غیر از ماشین‌های تقویت شده که خود جذابیت بسیاری دارند، موضوعات مختلفی هم در این نمایشگاه مطرح می‌شود که جذابیت‌های خاص خود را دارند و ما می‌خواهیم برخی از موضوعات داغ نمایشگاه "سما" را برای شما معرفی کنیم.
- باله‌ها، دیفیوزر و سوراخ‌های ایجاد شده در بدنه
خصوصیات هر ماشین را می‌توان از روی ظاهرش فهمید. خودروهایی بدون منافذ ورود هوا و یا حتی چهره‌های صاف و ساده به خاطر آیرودینامیکی بودن، یقینا برای ماشین‌های الکتریکی ارزان قیمت است که هدف از طراحی آنان صرفا جابجایی کم هزینه و بدون آلایندگی سرنشینانش است، ولی ماشینی که باله‌های بزرگ داشته باشد، دیفیوزری در زیر سپر خود داشته باشد و یا هودهای متعددی در بدن قالب گیری شده باشد، یقینا بیانگر ماشینی اسپرت و خشن خواهد بود که در نمایشگاه سما به وفور دیده می‌‌شود.

نمایشگاه سما

- رینگ و لاستیک‌ها
یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای یک ماشین چه از نظر زیبایی و چه از نظر عملکرد، قطعا رینگ و لاستیک خواهد بود، حال یکی از موضوعات داغ نمایشگاه سما، پرداختن به رینگ و لاستیک‌های اتومبیل‌هاست که برخی از آنان طرح خاص داشته و برخی دیگر هم اندازه بزرگ و حیرت انگیز دارند.
- لوله‌های کار شده در بدنه
تیونرهای استاندارد معمولا از لوله‌های رول فقط در ساخت قفس محافظ داخل کابین استفاده می‌کنند، ولی خب تیونرهای حرفه‌ای و آنهایی که ماشین را تبدیل به یک هیولا می‌کنند، از لوله‌ها برای تقویت قاب بدنه، تقویت سپر و یا فقط برای زیباتر کردن ماشین استفاده می‌کنند که تبدیل به یکی از موضوعات داغ نمایشگاه سما شده است.

نمایشگاه سما

- جوش بدنه
جوشکاری یک هنر است و هیچکس نمی‌تواند انکار کند. در این زمینه حرفه‌ای‌ها جوش یک‌دست و بسیار زیبایی دارند، ولی وقتی تاحالا کار نکرده باشید و بخواهید عمل جوشکاری انجام دهید، قطعا یک جوشکاری ضعیف و زشت انجام خواهید داد که تنها خودتان شدت فضاحت آن را درک می‌کنید. حال این مسئله در میان تیونرها هم وجود دارد و تبدیل به یکی از موضوعات داغ نمایشگاه سما برای مخاطبان شده است.
- سیستم‌های تعلیق
یک خودروی اسپرت استاندارد بدون هیچگونه تغییرات، قطعا جذابیت کمتری نسبت به خودرویی کاملا مشابه، ولی با ارتفاعی کمتر دارد. در این زمینه تیونرها همیشه ارتفاع ماشین‌ها را کم می‌کنند تا محصولاتشان جذاب‌تر و اسپرت‌تر به نظر برسد، ولی این جذابیت برای هر تیونر می‌تواند به یک صورت تعریف شود که در نمایشگاه سما مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

نمایشگاه سما

- ماشین‌های دست ساز
همیشه به این فکر هستیم که یک خودروی دست‌ساز برای خودمان بسازیم، ولی این کار نیازمند مهندسی فوق العاده بالا و هزینه‌های سنگین دارد که هرکس از عهده آن برنمی‌آید، مگر اینکه یک تیونر باشید و بخواهید ماشینی دست ساز با ترکیب چند قطعه از وسایل نقلیه دیگر درست کنید. در نمایشگاه سما هم این دست خودروها کم دیده نمی‌شود و یکی از جذاب‌‌ترین بحث‌های نمایشگاه سما به شمار می‌رود.
- چیزهای عجیب و غریب
در هر جایی چیزهای عجیب و غریب دیده می‌شود و نمایشگاه سما هم از این قاعده مستثنی نیست، حال یکی نقاشی عجیب و غریب دارد و یکی دیگر هم دوست دارد یک راکت انداز جنگی بر روی ماشینش نصب کند!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد