موضوعات داغ

قیمت الانترا اسپرت اعلام شد

عکس مطلب اول
هیوندای موتورز کره جنوبی برای فروش "الانترا اسپرت"، قیمت مد نظر خود را اعلام کرد که در مقایسه با فولکس واگن جتا GLI، هوندا سیویک Si و در نهایت نیسان سنترا SR توربو که به عنوان رقبای اصلی این خودرو در بازار به شمار می‌روند، قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.
براساس اعلام هیوندای، برای الانترا اسپرت با جعبه دنده دستی 6 سرعته، قیمت 22 هزار و 485 دلار تعیین شده است، در حالی که برای الانترا اسپرت با جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک قیمت 23 هزار و 585 دلار در نظر گرفته شده است که همین نسخه اتوماتیک را با پرداخت 2400 دلار بیشتر، می‌توان به سیستم‌های ناوبری، سانروف، سیستم صوتی بروزرسانی شده، سیستم کنترل هوای دو منطقه‌ای و یکسری سیستم‌های دیگر مجهز کرد.
طراحی کلی هیوندای الانترا پس از معرفی نسل جدید، به شدت جذاب‌تر و همه‌پسند شده است، ولی چیزی که می‌توانست طراحی این خودرو را جذاب‌تر از چهره فعلی خود کند، ارائه نسخه‌ای اسپرت بود که در این خصوص طراحان هیوندای دست به کار شدند و با ایجاد تغییراتی در ظاهر و استفاده از مولفه‌های طراحی اسپرت، باعث پدیدار شدن چهره‌ای جذابتر از این برند شدند.

هیوندای النترا اسپرت

هیوندای الانترا اسپرت هم همانند برادر کره‌ای خود، به فاکتورهای طراحی اسپرت مجهز شده است که می‌توان نشانه‌های آن را در ورودی‌های بزرگ‌تر هوا بر روی سپر به همراه مه شکن‌های جدید، گرافیک اصلاح شده چراغ‌های پیشانی و همچنین حاشیه‌های مشکی رنگ جلوپنجره دنبال کرد. در عقب خودرو نیز به همین شکل، یک دیفیوزر اسپرت و یک خروجی دوبل کرومی رنگ در گوشه سمت راست سپر اضافه شده است که برای تکمیل آن می‌توان به صورت سفارشی از باله‌ای آیرودینامیکی هم بر روی درب صندوق عقب استفاده کرد.

هیوندای النترا اسپرت

بخش فنی این خودرو هم برابر با نسخه کره‌ای هیوندای آوانته، به پیشرانه‌ای 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مجهز شده که می‌تواند قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 257 نیوتن متر را تولید کند، در صورتی که نسخه کره‌ای هیوندای الانترا می‌توانست گشتاور 265 نیوتن متری تولید کند!. علاوه بر این، شرکت خودروسازی هیوندای برای الانترا اسپرت دو جعبه دنده شش سرعته دستی و یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک اختیاری را هم در نظر گرفته که دقیقا جعبه دنده‌های بکار رفته بر روی نسخه کره‌ای الانترا، یعنی هیوندای "آوانته" هستند که می توانند با تبدیل نیروی موتور، دستیابی به شتاب صفر تا صد حدودا 8 ثانیه ای را برای این خودرو میسر کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/13
دوستان بنظرتون این نسخه وارد ایران خواهد شد یا مثه گذشته کلا مدلهای پایه و ضعیف که در النترا 148 اسب هست میاد؟؟؟؟
1395/8/13
واقعا هیوندای تو طراحی شاهکاره
1395/8/14
این مدل النترا وارد ایران میشه دوستان؟؟
1395/8/14
مدل قبليش خيلي عاليه