موضوعات داغ

شورولت کامارو 990 اسبی برای رقابت با دوج هلکت

عکس مطلب اول
سازنده‌ی این شورولت کاماروی فایربال آن را برای رقابت با خودروهایی چون دوچ چلنجر هلکت و استانگ هانتر ساخته است و به نظر می‌رسد که با وجود داشتن قدرت ۹۹۰ اسب بخاری حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
در نمای بیرونی، این کامارو همانند مدل SS بسیار معمولی و ساده است اما برخی قسمت‌های ویژه ای برای افزایش کارایی به ان افزوده شده اند. نیازی به گفتن نیست که هدف از ساخت این کامارو، ساخت سریع‌ترین کاماروی خیابان و پیست بوده است و فایربال توانسته یک ماسل کار بسیار قدرتمند را بسازد.
کمپانی فایربال معمولا خودروهایی را برای مسابقات درگ تولید می‌کند که زمان 400 متر آنها زیر ۹ ثانیه است اما اینبار تصمیم گرفته است تا از تخصص خود برای ساخت یک خودروی مجاز برای حرکت در خیابان استفاده کند. این خودرو که در نمایشگاه SEMA از آن رونمایی شده است یک کامارو نسل ششم است که از قطعات ارتقا یافته شامل سوپرشارژر فایربال، سریلندر پورت شده، میل سوپاپ مسابقه ا و، انگشتی‌های سوپاپ از جنس کرومولی استفاده می‌کند.
این ارتقا در بخش فنی توانسته است قدرت این کامارو را به ۹۹۰ اسب بخار و گشتاور ان را نیز به ۹۱۸ نیوتون متر برساند که 340 اسب بخار قدرتمند تر از مدل کامارو ZL1 است. البته فایربال هنوز اعلام نکرده است که چه نوع موتوری بر روی این خودرو قرار گرفته است.
خبر خوب راجب این خودرو این است که فایربال قیمت ۹۰ هزار دلاری را برای این خودرو در نظر گرفته است که این بدان معناست که هر اسب بخار این خودرو کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد