موضوعات داغ

قیمت گذاری و آپدیت هایلندر برای عرضه

عکس مطلب اول
اسفندماه سال گذشته بود که شرکت خودروسازی تویوتا پیش از شروع به کار نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک 2016، فیس لیفت تویوتا هایلندر 2016 را به صورت آنلاین معرفی کرد و در این نمایشگاه نیز به ارائه اطلاعات تکمیلی و نمایش عمومی آن پرداخت، حال پس از گذشت تقریبا 8 ماه از معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه نیویورک، شرکت خودروسازی تویوتا خبر از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک داده است که در بخش انتقال قدرت این ماشین به کار گرفته خواهد شد. البته این جعبه دنده پیش‌تر هم برای تویوتا هایلندر مشخص شده بود، ولی حالا با یکسری پیشرفت‌های سیستماتیک همراه شده است.
براساس گفته‌های تویوتا، بزرگ‌ترین تغییر این شاسی بلند فیس لیفت به نسبت مدل اصلی، مربوط به بخش انتقال قدرتی آن می‌شود که حالا بجای جعبه دنده 6 سرعته قدیمی، از جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده که برای انجام وظیفه خود به پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی متصل خواهد شد. در کنار پیشرانه 3.5 لیتری هم تویوتا موتوری 2.7 لیتری چهار سیلندر در نظر گرفته که به همان جعبه دنده شش سرعته سابق متصل می‌شود.
قیمت این محصول هم در بازار جهانی طبق آخرین اطلاعیه تویوتا، برای مدل پایه و دستی تویوتا هایلندر حدود 30 هزار و 630 دلار خواهد بود، درحالی که مدل فول آپشن آن با جعبه دنده‌ای اتوماتیک 8 سرعته به قیمت 47 هزار و 880 دلار به مشتریان عرضه می‌شود.
سیستم‌های ایمنی جدید این خودرو بعد از فیس لیفت شدن هم شامل یک سیستم کمک راننده، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم اتوماتیک نوربالا و کروز کنترلی تطبیقی می‌شود که به صورت آپشن‌های استاندارد بر روی فیس لیفت تویوتا هایلندر نصب می‌شوند. مگر اینکه مدل فول آپشن با تجهیزات اضافه سفارش دهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/14
47 هزار دلار! بیاد ایران میشه 450000000000000000 میلیون! 130000 درصد میکنن روی گمرکیش! نامسلمونا تا ابد خواهش باید دید:'(