موضوعات داغ

8 پیکاپ برتر 2016 در بازار انگلستان

عکس مطلب اول
اکثر نقاط جهان وانت‌ها را به چشم یک خودروی بارکش می‌بینند، ولی در مورد ماشین‌های پیکاپ دوکابین قضیه کاملا فرق می‌کند و چه بسا به عنوان یک خودروی همه کاره و در کشور خودمان هم به دید یک خودروی لوکس به آن نگاه می‌کنند. حال در این مقاله می‌خواهیم 8 تا از بهترین خودروهای پیکاپ را برای شما معرفی کنیم که توسط وبسایت "اتو اکسپرس" انتخاب شده‌اند. ولی متاسفانه تنها پیکاپ‌های بازار انگلستان را شامل می‌شود که چندتایی از آنان داخل کشور هم دیده می‌شود.
بنابه گزارش اتواکسپرس، در این چندسال اخیر بخصوص در سال 2015 میلادی شاهد رشد قابل توجه محبوبیت پیکاپ‌ها در بازار اروپا بوده‌ایم که در این بین تویوتا هایلوکس، میتسوبیشی L200 و نیسان ناوارا جز خودروهایی بودند که بیشترین آمار فروش را دارند و امسال هم شاهد رونمایی از پیکاپ‌های تازه نفس اروپایی‌ها نظیر فیات فول بک، رنو آلاسکان، مرسدس بنز X کلاس و... برای بازارهای آینده بوده‌ایم که نشان از سیر صعودی محبوبیت پیکاپ‌ها در بازار دارد.
پیکاپ‌ها در سطح جهانی معمولا به سه بخش تقسیم شده و شامل پیکاپ‌های سایز کوچک، پیکاپ‌های 1 تنی و در نهایت پیکاپ‌های آمریکایی 3.5 تنی می‌شوند که در بازار انگلستان بیشتر پیکاپ‌های 1 تنی کاربرد دارند، حال اتواکسپرس 8 خودروی پیکاپ امسال را انتخاب کرده که براساس شماره گذاری به شرح زیر هستند:
1- میتسوبیشی L200
2- فیات فول بک
3- نیسان ناوارا
4- تویوتا هایلوکس
5- فورد رنجر
6- فولکس واگن آماروک
7- ایسوزو D-Max
8- سانگ یانگ موسو

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/14
میتیوبیشی ال 200 یکی از بهترین پیکاپ های حال حاضر بازار جهانیه و فروشش در اروپا هم در حال افزایشه و همه رقیب هارو پشت سر گذاشته داخل کابین هم فوق العاده مدرن و مجهز طراحی شده و کاملا حس متعاوتی با بقیه پیکاپ ها داره امیدوارم هرچه زودتر به بازار خودمون هم وارد بشه .
1395/8/14
چهارتاشون ژاپنیه....
1395/8/16
پس فورد چیه؟ فورد آمریکایی هست
1395/8/15
درود بر صنعت ژاپن