موضوعات داغ

چرا باید تویوتا GT86 خرید؟ + فیلم

عکس مطلب اول
در سال 2011 میلادی، دو شرکت خودروساز ژاپنی سوبارو و تویوتا در قالب یک همکاری مشترک، دست به تولید خودرویی اسپرت زدند که ما آنان را با نام های تویوتا GT86 و یا سوبارو BRZ می‌شناسیم. این خودرو با خصوصیات اسپرت و قیمت نسبتا پایین خود در مقایسه با رقبا، از همان ابتدای کار موفقیتش پیش بینی می‌شد و پس از عرضه هم به این مهم دست پیدا کرد، ولی خب تویوتا GT86 در بازار تنها نیست و رقبای قدری هم وجود دارند که می‌توانند بازار تویوتا GT86 را خراب کنند، حال در ادامه قصد داریم دلایلی برای خرید تویوتا GT86 عنوان کنیم که توسط رسانه‌های خارجی بیان شده است.
دلیل اول برای خرید تویوتا GT86، بدون شک قیمت مناسب آن در بازارهای جهانی و دلیل دیگر هم می‌تواند طراحی بهتر و جسورانه به نسبت قبل باشد که ذهن مخاطب را بیش از پیش درگیر یک خودروی اسپرت می‌کند.
دلیل دوم می‌تواند حجم صندوق بار باشد. معمولا برای صندوق بار خودروهای اسپرت حجم پایینی در نظر گرفته می‌شود، ولی خب اگر ماشینی می‌خواهید که هم اسپرت باشد و هم بتوان کارهای روزمره را انجام داد، تویوتا GT86 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد، حال آنکه صندوق بار به داخل کابین راه داشته و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.
علاوه بر صندوق بار، مکان‌های ذخیره سازی و نگهداری داخل کابین هم بهتر از نسل قبل و یا بهتر بگوییم، بیشتر از خودروهای اسپرت ارزان قیمت است که می‌توان وسایل دم دستی را در مکان‌های متعدد نگهداری کرد.
فضای داخل کابین، بخصوص فضای ایجاد شده برای سرنشینان عقب هم در نوع خود جالب است و تویوتا با وسواسی که به خرج داده، یک سرنشین بزرگسال تقریبا بدون مشکل بر روی صندلی‌های عقب جای می‌گیرد تا این مورد هم به عنوان یکی از دلایل خرید تویوتا GT86 قلمداد شود.
دلایل دیگر خرید تویوتا GT86 هم جنس خوب روکش‌های داخل کابین، فرم خوش دست غربیلک فرمان، آزادی عمل نسبتا بالای صندلی‌های جلو و... عنوان شده است.
تا به اینجا ویژگی‌های خوب تویوتا GT86 را گفتیم که البته همگی آنان نبودند، ولی خب در کنار این‌ها یکسری معایب هم وجود دارد که در فیلم بارگذاری شده توسط خودروبانک به طور کامل توضیح داده می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/15
چرا اين ماشين ديگه وارد نمي شه و مدل صفرش ديگه نيست؟؟؟ حجم موتورشم كه ٢٠٠٠،پس مشكلش چيه؟؟؟؟