موضوعات داغ

گردهمایی کیا اپتیما در تهران

عکس مطلب اول
نسل سوم کیا اپتیما از آن دسته خودروهایی بود که از همان ابتدا که تصاویر آن منتشر شد می‌شد تصور کرد که این خودرو حتما در بازار فروش موفق عمل کرده و طرفداران بسیاری خواهد داشت. این خودرو از زمان ورود به بازار کشورمان نیز با استقبال مناسبی روبرو شد و علیرغم حضور برادر دوقلوی خود یعنی هیوندای سوناتا توانست فروش موفقی را تجربه کند.
گرچه اپتیما را از لحاظ توانایی‌های حرکتی نمی‌توان جزو بهترین ‌های کلاس خود به حساب آورد اما این خودرو دو برگ برنده‌ی مهم یعنی طراحی بسیار پخته و به روز و لیست بلندبالای امکانات رفاهی را در اختیار دارد. نسل سوم اپتیما در بازار ایران تنها با یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی به حجم ۲.۴ لیتر عرضه می‌شود که می تواند ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۳۱ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این گیربکس به یک جعبه دنده‌ی شش سرعته از نوع خودکار با قابلیت تعویض به صورت دستی کوپل شده است. هم اکنون نسل چهارم کیا اپتیما نیز با موتور ۲.۴ لیتری به تازگی وارد بازار خودروی کشورمان شده است. اما جمعه‌ی هفته‌ی گذشته جمعی از مالکان و دوستداران این خودرو در بلوار پاکنژاد تهران دور هم جمع شدند که گزارش تصویری عکاس خودروبانک را نیز می‌توانید از این گردهمایی مشاهده نمایید. در این گردهمایی بیش از ده دستگاه کیا اپتیما نسل سوم و یک دستگاه نیز اپتیمای جدید نسل چهارم حضور داشتند. در پایان شما را به مشاهده‌ی تصاویر این گردهمایی دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/15
همش 10 دستگاه واسه میتینگ ؟!!!! تو یه خیابون سطح متوسط سر ظهر حداقل 15 تا آپتیما ولو شده هست ، ماشین کره ای یعنی خز و دوزاری با قیمت الکی زیاد .
1395/8/16
آره دیگه شما که بوگاتی سوار میشی اینا خز و دوزاریه.اینم ماجرای گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
1395/8/15
خود این گردهمایی آورها از کار خودشون خندشون نمی گیره!!! ده تا ماشین کنار هم وایسن یا تو خیابون با هم حرکت کنن اسمش گردهماییه!!این فاز جدید رو واقعا درک نمی کنم!!باز جای شکرش باقیه تیتر نزدین مثل صداسیما گردهمایی پرشور و باشکوه اپتیما!!!
1395/8/15
دمتون گرم
1395/8/15
واقعا اپتیما عالیه هم جذابه ب نوعی جذابترینه
خودم ژاپنی سوارم و چهره اپتیما از اون چهره هاست ک ادم دلش میخاد داشته باشه
1395/8/16
جوووون رپسول و CBRهارو عشقه ♥
1395/8/16
کلا مردم ایران خیلی به تنوع رنگ اهمیت میدن!!!!!
1395/8/16
یه مشت مرفه بی درد که همه اینایی که تو این عکس ها هستند جوان لاابالی هستند که یک شبه به پول های کلان رسیدن.
1395/8/17
بنده به نوبه خود از اینکه هموطن فردی با سطح فکر و عقاید تو هستم خجالت میکشم.
1395/8/17
اقا پیمان خیلی هاشون هم انسانهایی هستن که زحمت کشیدن و با پولی که حقشونه بهتر از این هم میخرن
چه جوری میتونی به ادم هایی که نمیشناسی تهمت بزنی . پس اجازه بدید منم یه تهمتی به شما بزنم شما هم همون ادمی هستی که میای ماشین مردم رو خط میندازی . خوشت اومد؟
1395/8/18
دوست عزیز توهین نکنین لطفا