موضوعات داغ

مرسدس بنز S63 برابوس با 850 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
برابوس برای اولین بار در لمانز امسال مدل 850 کانورتیبل جدید را معرفی کرد. البته هنوز رونمایی رسمی از این مدل انجام نشده است.
برای دستیابی به عملکرد بهتر در این خودرو بابوس اقدام به تیونینگ موتور V8 تویین توربوی 585 اسب بخاری مرسدس بنز کرده است و با افزایش حجم موتور به 6 لیتر توانسته است قدرت آن را به 850 اسب بخار و گشتاور آن را نیز به 1450 نیوتون متر برساند.
این خودرو دارای شتاب صفر تا صدی بهتر از مدل S63 کابریوله ی استاندارد است و شتاب صفر تا صد آن به 3.5 ثانیه کاهش پیدا کرده است که در مقایسه با مدل استاندارد ۴ دهم ثانیه سریعتر است. این خودرو همچنین از نسخه‌ی ۷۳۰ اسب بخاری برابوس نیز به میزان ۳ دهم ثانیه سریعتر است.

برابوس 850 کانورتیبل

تغییرات دیگری که در این خودرو اعمال شده است شامل استفاده از سیستم اگزوز ارتقا یافته، مجموعه‌ی فنرها و سیستم تعلیق جدید (که ارتفاع خودرو را تا ۱۵ میلیمتر می‌توانند تنظیم کنند)، تایرهای پهن تر هستند. همچنین از کیت بدنه ای از جنس فیبر کربن در این خودرو استفاده شده است که شامل اسپویلر جلو، ورودی‌های هوا، دیفیوزر عقب، اسپویلر پایینی و قاب آینه ها است.
این تیونر آلمانی هیچ گونه اطلاعات و تصاویری را از داخل کابین این خودرو منتشر نکرده است اما انچه میدانیم این است که تیونر در داخل اتاق استفاده ی وسیعی از آلومینیوم و فیبر کربن، لوگوی مشکی رنگ برابوس و تودوزی منحصر به فردی کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد