موضوعات داغ

مرسدس بنزی که گران تر از بوگاتی شیرون قیمت دارد

عکس مطلب اول
شاید جالب‌ترین خودرویی که مرسدس بنز در طول حیات خود ساخته است، همین خودروی SLR استرلینگ باشد که در قالب یک خودروی اسپیدستر و به تعداد بسیار محدود معرفی شد و بین ماه‌های ژوئن تا دسامبر 2009 هم تمامی آنان ساخته و به مشتریان تحویل داده شد. حال یکی از این خودروهای کمیاب سر و کله‌اش پیدا شده و برای فروش لیست شده است.

مرسدس بنز استرلینگ موس

اگر همین الان بخواهید یک دستگاه بوگاتی شیرون تهیه کنید، تنها به 2 میلیون و 610 هزار دلار احتیاج خواهید داشت، ولی اگر می‌خواهید یک دستگاه مرسدس SLR استرلینگ کمیاب داشته باشید، باید بیشتر از یک دستگاه بوگاتی شیرون، یعنی به مقدار 2 میلیون و 880 هزار دلار هزینه کنید تا صاحب خاص‌ترین اسپیدستر جهان شوید.
بد نیست بدانید خودرویی که برای فروش گذاشته شده است، متعلق به سال 2010 میلادی بوده و بدنه‌ای بسیار سالم و همچنین کارکرد تنها 4800 کیلومتری دارد که همین مورد می‌تواند تاحدودی قیمت تعیین شده را توجیه پذیر کند. هرچند باز هم قیمت بالای آن انکار ناپذیر است.

مرسدس بنز استرلینگ موس

جهت اطلاعتان باید عرض کنیم که خودروی اسپیدستر مرسدس بدنه‌ای عموما فیبرکربنی دارد و از پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر سود می‌برد که می‌تواند در حداکثر کارایی خود، نیرویی معادل 650 اسب بخار تولید کند که وقتی از جعبه ‌ی 5 سرعته اتوماتیک عبور کند، تبدیل به شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/16
صداي استارتش خيلي زيبا هستش حتماً سرچ كنيد و بشنويد