موضوعات داغ

احتمال تولید بی ام و سری ۱ سدان در برزیل

عکس مطلب اول
بی ام و سری ۱ سدان که در ابتدا تنها برای بازار چین معرفی شده بود احتمالا در آنسوی اقیانوس یعنی کشور برزیل نیز به تولید برسد.
نشریه ی QuataroRodas نقل کرده است که آلمانی ها در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستند که تولید این سدان جمع و جور و کوچک را برای بازار امریکای جنوبی میسر کنند. انتظار می‌رود که تولید این خودرو در کارخانه‌ی سانتا کاتارینا انجام شود.
این خودرو که طرح نهایی آن اواخر امسال رونمایی شد قرار است به رقابت با آئودی A3 سدان و مرسدس بنز CLA بپردازد. گرچه هنوز جزئیات فنی بی ام و سری ۱ سدان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما انچه مسلم است این است که این خودرو بر روی پلتفرم UKL ساخته خواهد شد که به معنای دیفرانسیل جلو بودن این خودرو است. البته به صورت آپشن امکان سفارش مدل چهارچرخ محرک نیز وجود دارد.

بی ام و سری ۱ سدان

این خودرو در بازار چین از اوایل سال آینده عرضه خواهد شد و رونمایی از آن نیز در نمایشگاه خودروی گوانگجو در نوامبر سال ۲۰۱۶ انجام شد. این خودرو در نسخه‌های متعددی مانند ۱۱۸i با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی به قدرت ۱۱۵ اسب بخار و مدل‌های ۱۲۰i و 125i عرضه خواهد شد که دارای موتور ۲ لیتری با دو قدرت ۱۹۲ و ۲۳۱ اسب بخار هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/17
سلام چرا دیگه فیلم ویدیویی نمی ذارین؟ و رفتین تو کار ماشینهای گران قیمت!! نه به زمانی که فقط چینی تست می کردین نه الان که فقط اروپایی، آسیایی به جز چینی تست می کنید همه اش رو تو برنامه ها تون بذارین، خواهش چری تیگو 5 رو هم تست کنید بازارش خیلی داغ شده