موضوعات داغ

برخی از بدترین خودروهای تاریخ را بشناسید

عکس مطلب اول
گاهی اوقات به خاطر عدم توانایی شرکت‌های خودروسازی، برخی ماشین‌ها غیرقابل اعتماد می‌شود، برخی دیگر زشت از آب در می‌آیند و یا حتی برخی دیگر از آنان یک سطح رانندگی بسیار بد و ناراحت کننده ارائه می‌دهند. اما خب یکسری ماشین هم وجود دارد که هیچ نقطه قوتی نداشته و تمامی نقاط ضعف موجود را به صورت یک کلکسیون در خود جای داده‌اند و یا حداقل نقاط مثبت کمتری نسبت به نقاط ضعف خود دارد، حال ما هم در این مقاله میخواهیم شما را با 10 خودرویی آشنا کنیم که در میان "بدترین" ماشین‌های صنعت خودروسازی حرف اول را می‌زنند و یا حداقل جز بدترین خودروهای صنعت به شمار می‌روند.
البته ناگفته نماند که بدترین خودروهای موجود در بازار انگلستان مورد بررسی قرار گرفته‌اند که خب خط تولید بیشتر آنان متوقف شده و مربوط به چندین دهه پیش می‌شوند، ولی همچنان برخی از آنان در خیابان‌ها دیده می‌شوند. درضمن ماشین‌های انتخاب شده برای این لیست هم اغلب با دخالت مستقیم مخاطبان مجله "اتو اکسپرس" انتخاب شده‌اند تا لیست مورد نظر مردمی‌تر جلوه کند.
در ادامه نام 10 خودروی مورد نظر آورده شده که حیات برخی از آن‌ها مربوط به دهه 70 تا 90 میلادی می‌شود. ولی خب در بین این‌ها شرکت‌هایی هستند که فعالیتشان الان دیده نمی‌شود و برپایه فروش نامطلوبشان ورشکسته شده‌اند.
1- روا G-Wiz
2- اوستین آلگرو
3- کرایسلر PT کروزر کروکی
4- سانگ یانگ رودیوس
5- آلفارومئو آرنا
6- روور سیتی روور
7- موریس مارینا
8- رنو روبین
9- FSO پلونز
10- واکسهال فرونترا

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/17
سانگ یامگ رودویوس زشت هست ولی بسیار ماشین خوبی است